וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:6 את ק.פ.ר והורידה אותה לצ'מפיונשיפ

האלופה היוצאת נתנה קונצרט, סרחיו אגוארו כבש שלושער והתקרב לזכייה בתואר מלך השערים, דויד סילבה הוסיף צמד וגם אלכסנדר קולארוב מצא את הרשת. היריבה החלשה נשרה לליגת המשנה

סרחיו אגוארו דויד סילבה שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים שער. AP
שלושער לאגוארו, צמד לסילבה, חגיגה לסיטי/AP

קווינס פארק ריינג'רס הצטרפה היום (ראשון) לברנלי וירדה לליגת המשנה באנגליה, זאת לאחר שהובסה 6:0 בחוץ מול מנצ'סטר סיטי. האלופה היוצאת, שנהנתה משלושער של סרחיו אגוארו, שמצדו התקרב לזכייה בתואר מלך השערים, קרובה מאוד כעת להבטחת המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות.

לפני שלוש שנים, סיטי השיגה 2:3 בשנייה האחרונה של המחזור האחרון מול ק.פ.ר וזכתה באליפות דרמטית. כובש שער האליפות הבלתי נשכח ההוא היה סרחיו אגוארו, שגם הפעם נהנה מהמפגש הזה. הפעם, זה גם הלך לו ולחבריו הרבה יותר בקלות.

כבר בדקה הרביעית החלה החגיגה של אגוארו, שדהר בין כל שחקני ההגנה הלא קיימת של האורחים ומול רוברט גרין כבש בקלות. בדקה ה-32, אלכסנדר קולארוב הכפיל את התוצאה עם כדור חופשי פנטסטי ואופייני.

אלכסנדר קולארוב מנצ'סטר סיטי כובש. AP
גול יפה לקולארוב/AP

ההצגה של קון נמשכה אחרי ההפסקה. בדקה ה-50 נשלח לעברו כדור והוא ניצל שגיאה מביכה של הקוריאני סוק יונג יון, דהר חצי מגרש באין מפריע וכבש. רבע שעה לאחר מכן, סיטי קיבלה פנדל אחרי שדויד סילבה נדחף ברחבה ואגוארו שלח לרשת והשיג שלושער חמישי במדי סיטי, שלישי בפרמיירליג. אגוארו עבר את רף 150 הגולים באירופה - 74 בליגה הספרדית ו-77 בליגה האנגלית (ב-293 משחקים).

עוד חמש דקות חלפו ואגוארו הפך למבשל, כאשר כדור שלו לרוחב השער מצא את ג'יימס מילנר, שמשני מטרים דחק פנימה את החמישי. והיה זמן לעוד אחד, גולאסו, כאשר ווילפריד בוני המחליף השאיר עקב ענק לסילבה, שעקף את גרין והשלים צמד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully