וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לרפאלוב בהפסד קלאב ברוז', שער לנאתכו בניצחון צסק"א

רפאלוב כבש שער יפה ואף היה זכאי לפנדל, אך קבוצתו ספגה 3:1 בחוץ מהאלופה אנדרלכט ונפלה למקום השלישי, שלושה מחזורים לסיום העונה. צסק"א גברה 1:3 על לוקומוטיב, הקשר כבש בפנדל

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. Epsilon, GettyImages
שער 14 העונה בכל המסגרות. ביברס נאתכו/GettyImages, Epsilon

ביברס נאתכו נמצא בכושר נפלא. הקשר הישראלי של צסק"א מוסקבה כבש היום (ראשון) שער ליגה שלישי ברציפות ב-1:3 על לוקומוטיב מוסקבה בדרבי ו-14 בסך הכול בכל המסגרות (12 בליגה). צסק"א מוסקבה עדיין במקום השלישי בליגה הרוסית עם 53 נקודות, נקודה פחות מקרסנודאר שנמצאת במקום השני עם משחק חסר.

את השער הראשון במשחק כבש אלן דזאגוייב בדקה ה-35 מבישול של מריו פרננדס. שלוש דקות לאחר מכן, אומאר ניאסה השווה אך בדקה ה-56 זוראן טושיץ' החזיר את היתרון לצסק"א. בדקה ה-68 גם נאתכו נכנס לרשימת הכובשים כשדייק מהנקודה הלבנה בפעם השלישית ברציפות בליגה.

* קלאב ברוז' ספגה היום הפסד כואב, 3:1 בחוץ לאלופת שלוש השנים האחרונות בבלגיה אנדרלכט. כבר בתוך הדקה הראשונה של המשחק, אנדי נחאר קיבל כדור עומק מסטיבן דפור והעלה את המארחת ליתרון. בדקה ה-54, דפור שוב בישל, הפעם לאלכסנדר מיטרוביץ'. ליאור רפאלוב הצליח להחזיר את ברוז' למשחק בדקה ה-67. הקשר הישראלי קיבל כדור עומק מויקטור ואסקס, עצר מצוין, חלף על פני השוער וכבש שער יפה מאוד.

ארבע דקות לאחר מכן, רפאלוב היה ראוי לקבל פנדל, אך השופט לא ראה שהוא נתפס ברחבה ואף הוציא לו צהוב בשל ויכוחים. ברוז' לחצה עד הסיום והשוויון לא היה רחוק, אך היא לא השיגה אותו ובסופו של דבר, בדקה ה-89, דניס פראט ניצל שגיאה בהגנה והכריע את המשחק. כעת, שלושה מחזורים לתום העונה, גנט מובילה את הטבלה עם 43 נקודות, בעוד שלאנדרלכט השנייה ולברוז' השלישית יש 41 נקודות. במחזור הבא, ברוז' מארחת את גנט ובמחזור האחרון, גנט ורמי גרשון יתארחו אצל אנדרלכט. יהיה מעניין.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
שער יפה, הפסד מאכזב. רפאלוב/GettyImages

* בן שהר נכנס בדקה ה-81, כאשר קבוצתו ווילם 2 ניצחה 0:1 ביתי את דן האג במסגרת המחזור ה-33 והלפני אחרון בליגה ההולנדית.

* אלמוג כהן לא שותף בהפסד החוץ של אינגולשטאט 3:1 לבוכום. אינגולשטאט ממשיכה להוביל את הליגה הגרמנית השנייה, אך עדיין לא הצליחה להבטיח את עלייתה לבונדסליגה.

* ניסו קפילוטו לא שותף בהפסד החוץ של סט. גאלן 3:1 ליאנג בויז במחזור ה-32.

* סלטיק, שכבר הבטיחה את האליפות, ניצחה במחזור ה-36 בסקוטלנד 0:1 בחוץ את אברדין. ניר ביטון השלים 90 דקות וראה צהוב דקה לסיום המשחק.

* רם שטראוס שמר על רשת נקייה בניצחון הביתי של נאה סלאמיס 0:1 בפלייאוף התחתון בקפריסין על האחרונה בטבלה את'לוס. בעקבות הניצחון, נאה סלאמיס קרובה להבטחת עוד עונה בליגה הבכירה.

* פאולו סוזה ופ.צ. באזל רחוקים נקודה אחת בלבד מזכייה באליפות שוויץ אחרי שניצחו 1:2 בחוץ את קבוצתו של אבי ריקן, פ.צ. ציריך, משער סופר דרמטי בדקה ה-94. ריקן שיחק 73 דקות וספג צהוב בדקה ה-28. ציריך עדיין ביתרון ארבע נקודות במקום הרביעי, המוביל לליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully