וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר חגגה מהפך מול לאציו וניצחה 1:2

צמד של הרנאנס (26, 84) סידר לנראזורי ניצחון חשוב במאבק על אירופה מול היריבה שנותרה במקום השלישי ואיבדה גם את מאוריציו ומארקטי באדום. צ'זנה ירדה ליגה, אטאלנטה קרובה להבטיח הישארות

אלברטו פאלוסקי שחקן קייבו חוגג. GettyImages
קייבו הובילה, פיגרה וחזרה. פאלוסקי/GettyImages

המאבק על המקומות בליגת האלופות ובליגה האירופית בעונה הבאה נמצא בשיאו והמחזור ה-35 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון), כאשר במוקד עמד המפגש בין לאציו לאינטר שהסתיים בניצחון של הנראזורי 1:2. לאציו קיוותה לתפוס את המקום השני אחרי הפסדה של רומא בשבת, אבל היא נותרת במקום השלישי. את היום הוציא לדרך התיקו 2:2 בדרבי בין קייבו לורונה. צ'זנה ירדה לסרייה B לאחר שהפסידה 3:2 לססואולו, שבעקבות הניצחון הבטיחה את מקומה עונה נוספת בסרייה A. גם אטאלנטה עשתה צעד גדול בדרך להישארות בליגה הראשונה כשניצחה בחוץ את פאלרמו 2:3. סמפדוריה, הנאבקת על מקום בליגה האירופית, אספה שלוש נקודות יקרות אחרי ניצחון 1:4 על אודינזה. נאפולי פישלה בגדול עם 2:2 אצל פארמה, פיורנטינה ניצחה 2:3 בחוץ את אמפולי בדרבי טוסקני.

seperator

לאציו - אינטר 2:1

אחרי שראתה את רומא מפסידה 2:1, לאציו קיוותה לחזור לנצח אחרי התיקו בשבוע שעבר מול אטאלנטה, ולתפוס את המקום השני שמוליך בתום העונה לליגת האלופות. אלא שהנראזורי השלימו מהפך נהדר, טיפסו ל-52 נקודות במקום השביעי, ופתאום המאבק על המקום החמישי שמוליך לליגה האירופית נראה פתוח, כשהפער בינה לבין פיורנטינה עומד על שלוש נקודות בלבד.

המשחק המשוגע באולימפיקו נפתח דווקא טוב מבחינת לאציו אחרי שפליפה אנדרסון שלח מסירה לאנטוניו קנדרבה שחדר לרחבה והבקיע. המומנטום השתנה בדקה ה-24 כאשר מאוריציו הורחק והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. מי שניצל את המתנה אחרי העבירה של מאוריציו הוא הרנאנס שהפגיז את הבעיטה החופשית שעקפה את החומה ונעצרה בפינה השמאלית של השער.

נגמר? ממש לא כי בדקה ה-61 פדריקו מארקטי, שחקנה של לאציו, קיבל אדום אחרי עבירה גסה ברחבה שהעניקה פנדל לאינטר. אלא שמאורו איקארדי החטיא את ההזדמנות להשלים את המהפך כאשר הוא בעט חזק, אבל זה נעצר אצל אטריט ברישה. אבל הסיפור נגמר סופית בדקה ה-84 כאשר הרנאנס שוב חגג אחרי שקיבל ממתיאו קובאצ'יץ' וסיים עם בעיטה נהדרת פנימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הרנאנס שחקן אינטר, שני משמאל. AP
גאון כדורגל. הרנאנס/AP

קייבו - ורונה 2:2

כבר בדקה התשיעית החמורים המעופפים עלו ליתרון בזכות נגיחה מקרוב של אלברטו פאלוסקי, אבל המהפך הגיע במהרה. בדקה ה-20, חואניטו גומס נגח לרשת אחרי כדור חופשי ושש דקות לאחר מכן, לוקה טוני הקדים את ההגנה לכדור ובנגיעה קלה כבש מקרוב את ה-1:2. חמש דקות למחצית, האקשן נמשך כאשר סרג'יו פליסייר הוכשל ברחבה וכבש בעצמו את הפנדל כדי לאזן את התוצאה.

פאלרמו - אטאלנטה 3:2

אחרי ארבע תוצאות תיקו הקבוצה מברגמו רשמה ניצחון חוץ חשוב שנותן לה שלוש נקודות יקרות במאבקי התחתית. כרגע הנראזורי מעל הקו האדום עם 36 נקודות, 8 יותר מקליארי שמתחתיו, כשנותרו 9 נקודות בקופה. המשחק בסיציליה היה סוער. אטאלנטה פתחה מצוין ועלתה ל-0:1 בדקה ה-6 משער של דניאלה באזלי, והכפילה את יתרונה בדקה ה-17 משער עצמי של סיניסה אנדלקוביץ'. פרנקו ואזקוז צימק בדקה ה-43 ל-2:1. אלחנדרו גומס קבע 1:3 לאטאלנטה בדקה ה-51 וחמש דקות אחר כך האורחים נותרו בעשרה שחקנים כשולאדה אברמוב הורחק באדום. בדקה ה-68 לוקה ריגוני צימק ל-3:2, ופאלרמו חיפשה את שער השוויון אך לא מצאה אותו.

שחקני אטאלנטה חוגגים. AP
ניצחון חשוב שמגדיל את סיכויי ההישרדות. שחקני אטאלנטה חוגגים/AP

צ'זנה - ססואולו 3:2

המארחת פתחה מצוין והובילה 0:2 אחרי שגרגור דפרל (15) ופרנקו בריאנזה (29) הכניעו את קונסילי, אבל ססואלו ענתה במחצית השנייה עם מהפך גדול בזכות שערים של סימונה זאזה (48), ספיר טיידר (51) וסימונה מיסירולי (69). צ'זנה חזרה לסרייה B אחרי עונה אחת בלבד בסרייה A.

אודינזה - סמפדוריה 4:1

ניצחון גדול לקבוצה מגנואה, שנאבקת על מקום בליגה האירופית. בדקה ה-26 רוברטו סוריאנו קבע 0:1 לסמפ, ובמחצית השנייה האורחים הגבירו קצב. סוריאנו השלים צמד בדקה ה-63, אפרייה אקווה העלה ל-0:3 בדקה ה-80, אנטוניו די נטאלה הוותיק צימק מהנקודה הלבנה למארחת (87), ואלפרד דונקאן חתם את התוצאה בתוספת הזמן כשקבע 1:4.

שחקן אטאלנטה דניאלה באזלי. AP
פתח את חגיגת השערים. באזלי/AP

אמפולי - פיורנטינה 3:2

ניצחון חשוב מאוד לויולה בדרבי הטוסקני והיא מתקרבת לזכייה בכרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה. כבר בדקה הרביעית יוסיפ איליצ'יץ' בעט היטב בשמאל פנימה, אבל ריקרדו ספונרה המצוין איזן בדקה ה-28 לאחר שהגיע מול השוער נטו. בדקה ה-57, מוחמד סלאח החזיר לויולה את היתרון עם מהלך אישי נהדר ואיליצ'יץ' הוסיף עוד אחד בדקה ה-68 עם בעיטה מתוך הרחבה. אמפולי הספיקה לצמק בדקה ה-77 משער של לבאן מצ'דלידזה, אבל לא יותר מזה.

פארמה - נאפולי 2:2

פספוס גדול לפרטנופי, שכנראה לא הצליחו להתאושש מהתיקו המאכזב מול דנייפרו ביום חמישי בחצי גמר הליגה האירופית ושמטו מול היורדת שתי נקודות קריטיות בניסיון הנואש שלהם להשיג את הכרטיס לליגת האלופות. תשע דקות בלבד חלפו עד שרפאלה פלאדינו העלה את פארמה ליתרון עם בעיטה מקרוב אחרי יציאה רעה של מריאנו אנדוחאר לכדור גובה. מנולו גביאדיני איזן עם בעיטה מ-15 מטרים בדקה ה-28, אבל היתרון חזר לפארמה כעבור חמש דקות עם פצצה של כריסטובל חורקרה. נאפולי השוותה שוב, הפעם מבעיטה של דריס מרטנס, בדקה ה-72

עדכון ראשון: 15:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully