וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים הלאימה את כל נכסיו של מוחמד אבוטריקה

כדורגלן העבר האגדי מואשם בתמיכה במפלגת האחים המוסלמים, שהוצאה מחוץ לחוק. אבוטריקה שזכור כמי שהביע מחאה נגד ישראל: "לא אעזוב את המדינה"

שחקן נבחרת מצרים לשעבר, מוחמד אבוטריקה. AP
הגיע הזמן לשלם. אבוטריקה/AP

כל נכסיו של כדורגלן העבר המצרי, מוחמד אבוטריקה, הוחרמו על ידי שלטונות המדינה וכעת הוא יוצא למאבק שנתמך על ידי כדורגלנים אחרים. אבוטריקה מואשם בתמיכה במפלגת האחים המוסלמים שהוצאה מחוץ לחוק במצרים והרשויות המקומיות הלאימו את רכושו בסוף השבוע שעבר.

אבוטריקה היה אחד מהכדורגלנים הבולטים בנבחרת מצרים ב-15 השנים האחרונות. הוא לבש את מדיה 100 פעמים, כבש 38 שערים, שימש תפקיד בכיר בזכיות באליפויות אפריקה ב-2006 ו-2008 וזכה בשלל תארים אישיים. למרות היותו גיבור לאומי מבחינה ספורטיבית, הרשויות לא חסו עליו.

לאורך כל השנים הוא תמיד השמיע בקול רם את דעותיו בנושאים פוליטיים-חברתיים ואף הביע תמיכה בהפיכה במצרים ב-2011 וסייע לגייס תרומות לקמפיין הבחירות של מוחמד מורסי ב-2012. בישראל הוא בוודאי זכור בגלל חולצת התמיכה בעזה שהוא חשף אחרי שכבש שער באליפות אפריקה ב-2008. בנוסף הוא הביע לא פעם את דעתו נגד ישראל.

מיד אחרי שכל רכושו הולאם על ידי המדינה, אבוטריקה פנה לעוקבים אחריו ברשתות החברתיות וכתב: "אנחנו מרוויחים כסף כדי לשמור עליו בידינו ולא בליבנו. אתם יכולים להחרים את הכסף שלי, אתם יכולים להחרים מה שאתם רוצים, אבל אני לא אעזוב את המדינה הזו".

החדשות הללו הציתו גל של תמיכה בכדורגלן העבר ובין אלו שפירסמו הודעות לטובתו היו אחמד חסן, מידו ואחרים. שוער אל אהלי ונבחרת מצרים, שריף אקראמי, צייץ בטוויטר: "אף אחד לא יכול לפקפק בנאמנות של אבוטריקה למדינה וביחס האנושי שלו לאחרים. הכסף והנכסים שלו הם ספר פתוח. יש לו מקום בליבם של כל המצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully