וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: לוקאס סאשה לא ממשיך

10.5.2015 / 9:53

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, הקשר הברזילאי עוזב. בהודעת המועדון נמסר: "הוא דחה הצעה משופרת". הקבוצה מעוניינת בנס זמיר, המשא ומתן מול אריאל הרוש תקוע

one

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) כי הקשר הברזילאי לוקאס סאשה יעזוב את הקבוצה בתום העונה. בהודעת המועדון הרשמית נמסר: "לצערנו, המשא ומתן שהתקיים בשבועות האחרונים עם לוקאס סאשה לא צלח והוא לא ימשיך בעונה הבאה, לאחר שדחה הצעה משופרת, התואמת את ההערכה הרבה שיש למועדון כלפי השחקן ואת הרצון להמשיך עמו את ההתקשרות לתקופה ארוכה.

הפועל תל אביב רוצה להודות ללוקאס על השנתיים בקבוצה ועל התרומה שלו למועדון. לוקאס נכנס ללב של כולנו ובכל משחק בו עלה לשחק, נתן את כולו למען הקבוצה. הפועל תל אביב מאחלת ללוקאס הצלחה בקבוצתו הבאה". למרות ההודעה, ייתכן כי רק מדובר בניסיון להלחיץ את הקשר לקראת המשך המשא ומתן. לוקאס סאשה הגע להפועל תל אביב מצסק"א סופיה הבולגרית בקיץ 2013 וחתם אז על חוזה לשנתיים.

לפני שלושה שבועות פרסמנו: לוקאס סאשה לא צפוי להמשיך

לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אומר שלום. סאשה/ברני ארדוב

האדומים ממתינים שתסתיים העונה. לאחר ההפסד 2:0 אתמול בדוחא לבני סכנין סיפר שחקן בקבוצה: "הנסיעה הייתה ארוכה, כבר אין כח לעונה הזאת, כולם כבר רוצים שהיא תסתיים". בצד המקצועי, עדי קריספין נמצא בספרד ויחד עם המאמן ססאר מנדיונדו רואים שחקנים ובודקים אופציות. בסוף השבוע החלו בהפועל תל אביב לבדוק את האופציה לצרף למועדון את נס זמיר, שסירב לחדש את חוזהו בבני יהודה והופך לשחקן חופשי בקיץ. בהפועל קיבלו רשמים טובים על זמיר מהעונה האחרונה ועשויים להיכנס למו"מ בנושא. מספר קבוצות נוספות מעוניינת בשחקן, כולל הפועל באר שבע.

בנוגע למו"מ מול אריאל הרוש, הכול כרגע תקוע. השוער קיבל החלטה בשלב זה לסיים את העונה עם מכבי נתניה ורק לאחר מכן להתפנות לעונה הבאה. אותם הדברים לגבי לוקאס סאשה, לו ימתינו במועדון גם כן שבוע נוסף. בנוגע לאיסואנילה לינגנה, עדיין ישנם פערים בין המועדון לבין הפועל רמת גן בנוגע לסכום הרכישה. בהפועל בדקו אפשרות של השאלה עם אופציה לרכישה אך כרגע ברמת גן מתעקשים על מכירה בלבד. בהפועל רמת השרון טענו כי עדיין אין סיכום עימם בנוגע להעברתו של סאן מנחם והם מצפים שהפועל תל אביב תסגור מולם את כל הפרטים. עם עמרי שקל נסגרו כל הפרטים והוא יהפוך רשמית לשחקן הפועל תל אביב בעונה הבאה.

בסוף השבוע הוחלט סופית שגבי בורשטיין ישמש כמאמן השוערים של הקבוצה. העובדה שבורשטיין דובר ספרדית תקל על המאמן הנכנס בהתאקלמות ובתקשורת מול השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. קובי אליהו
יגיע בעונה הבאה? אריאל הרוש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully