וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: לוקאס סאשה לא צפוי להמשיך בעונה הבאה

הקשר דורש 180 אלף יורו ל-3 שנים, אבל במועדון הבהירו: "לא נשלם את הסכומים האלה". בית"ר ירושלים מגלה בו עניין. האדומים, שימתינו לדן מורי, ממשיכים במגעים עם שמואל שיימן

one

למרות שעדיין לא הבטיחה סופית את הישארותה בליגת העל ואף על פי שהקבוצה עדיין לא עברה לידיהם, הפועל תל אביב כבר החלה לתכנן את העונה הבאה עם אמיר כבירי ועדי קריספין בראש המועדון. מי שככל הנראה לא ימשיך בקבוצה הוא לוקאס סאשה. בין הקשר להפועל תל אביב קיימים פערים גדולים במשא ומתן, שכן סאשה דורש 180 אלף יורו לשלוש שנים, כשבכל עונה הוא אמור לקבל שדרוג כספי. במועדון מעריכים מאוד את הברזילאי, אבל אמרו כי אם לא יפחית משמעותית את הסכום הוא לא ימשיך לעונה נוספת. "הוא שחקן מצוין, אבל אנחנו לא מתכוונים לשלם לו את הסכומים אותם הוא דורש", טוענים בהפועל תל אביב. לקראת סיום העונה אמורים הצדדים להיפגש פעם נוספת, ואם לא תהיה ירידה משמעותית מצד סאשה הוא לא אמור להמשיך באדום. מי שמגלה עניין בקשר היא בית"ר ירושלים, שעשויה להיכנס איתו למו"מ בסיום העונה אם עד אז הוא לא יגיע לסיכום עם הפועל תל אביב. במקביל סאשה בודק אופציות אחרות באירופה.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין מול לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יסכים להפחית בשכר? לוקאס סאשה/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב בונים מאוד על בן רייכרט, אבל בשלב זה לא ברור אם השחקן ימשיך בקבוצה. הדברים תלויים בעיקר במכבי תל אביב וברצון של השחקן לחתום אצל האדומים. כרגע נראה שגם הוא צפוי להיפרד מהקבוצה בתום העונה. באשר לרכש, לא מעט שמות נזרקו באוויר בימים האחרונים, אך חתימות עם שחקנים מרכזיים רחוקות כרגע. בהפועל ימתינו עוד כחודש לגבי אפשרות החתמתו של דן מורי, המסיים את חוזהו בוויטסה ההולנדית. שיחות נערכו עם השחקן, אך בשלב זה הוא לא מעוניין לשוב לארץ. בהפועל תל אביב מחכים לראות האם ייכנס למשא ומתן עם קבוצות אחרות מחו"ל, ואם לא אז יפנו אליו בשנית.

כפי שפורסם בוואלה ספורט, האדומים רוצים להחתים את שמואל שיימן ממכבי חיפה, עמו כבר מתנהל סוג של מו"מ, כשגם עומרי שקל הצעיר מהפועל ראשון לציון על הכוונת. יש גם דיבורים עם שחקנים ממכבי נתניה, אך בשל חוסר הוודאות במועדון מהשרון קשה לאנשי הפועל לנהל מגעים עמם. המועמדים המובילים להצטרף מנתניה הם אריאל הרוש ואיאד אבו עביד. נציגי המועדון קיימו מגעים עם השוער היווני, אלכסנדרוס צורבאס, אך הגורמים הרשמיים מעריכים כי הוא לא יוחתם בהפועל תל אביב, שתנסה להביא שוער ישראלי. במועדון הכחישו את הפרסומים על חתימה רשמית של הצוות הספרדי בראשות ססאר מנדיונדו. לטענתם מנדיונדו יהיה המאמן, אבל עד שלא תהיה העברת בעלות לא תתבצע חתימה רשמית. כל הפרטים כבר סוכמו עם המאמן והצוות שעלות העסקתו תסתכם בכ-350 אלף יורו לעונה, כאשר החוזה יהיה לשלוש שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בן רייכרט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בהפועל תל אביב בונים עליו. בן רייכרט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully