וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: רוצח סדרתי משבדיה חשף כי תכנן לרצוח את איברהימוביץ'

סיפור מדהים משבדיה: פיטר מאנגס, המרצה עונש מאסר עולם, הטיל אימה על מאלמו במשך שבע שנים וחשף: "הבאתי רובה, אבל הוא כבר לא היה שם". וגם: מראדונה משווה בין מסי לרונאלדו

19:01: במקום לתפוס את הכדור, שחקן הראגבי הזה תפס משהו אחר

18:30 - מראדונה משווה בין רונאלדו למסי

דייגו מראדונה נתבקש להשוות בין ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, ונתן תשובה די מפתיעה: "זה לא עניין שמסי יותר טוב מרונאלדו או שרונאלדו יותר טוב ממסי. אני חושב שהם באותה רמה. כריסטיאנו הוא שור מול השער. אסור לתת לו לבעוט משום מקום בחצי המגרש של היריבה. שוערים פוחדים ממנו. חייבים להיות הוגנים, שוערים פוחדים מרונאלדו. הם לא כל כך פוחדים ממסי באזורים האלה, כי אין לו את אותן עוצמות של רונאלדו. כריסטיאנו הוא מקצוען מדהים. אני חושב שכרגע הוא באותה רמה של מסי".

כמו כן, מראדונה גם השווה בין מוריניו לגווארדיולה: "מוריניו הוא חבר שלי, ומבחינתי, הוא הגדול מכולם בלי שום צל של ספק, כי הוא יודע מה אתה הולך להגיד עוד לפני שאתה מדבר. זה מסוכן מאוד. זה מה שהופך אותו לגדול מכולם. פפ או מוריניו? אני אומר מוריניו. פפ צריך עוד זמן".

כריסטיאנו רונאלדו ליאונל מסי בטקס כדור הזהב. Philipp Schmidli, GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו ליאונל מסי בטקס כדור הזהב/GettyImages, Philipp Schmidli

17:11: שחקני אייאקס ציינו את יום האם בצורה יפהפייה ועלו עם האמהות שלהם למשחק

14:30: מי תכנן לרצוח את איברהימוביץ'?

מה תגידו על הסיפור הבא? הרוצח הסדרתי השבדי, פיטר מאנגס, שפעל במדינה בין השנים 2003 ל-2010, חשף בספר חדש על חייו כי תכנן לרצוח את לא אחר מאשר החלוץ זלאטן איברהימוביץ'. מאנגס, המרצה עונש מאסר עולם לאחר שהורשע ברצח של שני תושבים ובניסיון לרצח של עוד שמונה נוספים, חשף את הסיבה שבגינה רצה לשים קץ לחייו של הכוכב. "הסתובבתי במאלמו לפני מספר שנים וראיתי שאיברהימוביץ' החנה את הפרארי שלו על המדרכה בצורה לא חוקית. חזרתי הביתה כדי להצטייד בנשק כי רציתי להרוג אותו על כך, וכשחזרתי המכונית כבר לא הייתה שם".

14:00 - אוהדי ברנלי מעודדים את הקבוצה אחרי הירידה לליגה השנייה

13:25: מייוות'ר וחולצת הניצחון

אחרי שניצח את מני פאקיאו בקרב המאה והעלה את מאזנו ל-0:48, המתאגרף פלויד מייוות'ר החליט להשיק חולצה חדשה לכבוד הניצחון הגדול. הכיתוב: "הטוב ביותר" ("The best ever").

11:36: קריירה חדשה לאקס מכבי תל אביב

זוכרים את איביצה אילייב? הקשר הסרבי, ששיחק במכבי תל אביב בעונת 2009/10, ומאז כבר הספיק לפרוש, פונה לקריירה חדשה. בערך. אילייב החליט לפתוח בית ספר לכדורגל לילדים בעיר הולדתו בלגרד. בית הספר ייפתח ב-1 בספטמבר, וכל ילד שירצה להתאמן יוכל לעשות זאת ללא תשלום.

איביצ'ה אילייב שחקן מכבי תל אביב לפני חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מקדים את חלאילה. איביצה אלייב במדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

09:30: שקית עם אוויר מקרב המאה למכירה ב,2,025 דולרים

קשה לתאר את הטירוף שהיה סביב קרב המאה בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו. מאות מיליוני דולרים נשפכו, עשרות מיליונים צפו בקרב ברחבי העולם ובסופו של דבר האמריקאי היה זה שיצא עם ידו על העליונה. תרתי משמע. אחד הצופים, שזכה לשבת קרוב מאוד לזירה ב-MGM גרנד שבלאס וגאס (כך לפחות הוא טוען), החליט לנסות להרוויח קצת מהקרב, והעלה לאתר Ebay הצעה לרכוש שקית ריקה מלאה באוויר מהקרב. המחיר? 2,025 דולרים.

09:20: סילביו ברלוסקוני בנפילה קורעת

סילביו ברלוסקוני סיפק עוד רגע גדול. הבעלים הססגוני של מילאן, שעל פי דיווחים באיטליה בשבועות האחרונים עשוי למכור את הקבוצה, בוודאי ירצה לשכוח את שקרה לו במהלך נאום שגרתי. ברלוסקוני סיים לדבר וירד מהפודיום, לא לפני שמעד וכמעט החליק על הרצפה.

09:15: ניימאר משחק פוקר

ערב נהדר עבר על ברצלונה אמש. הקטאלנים גם ניצחו (0:2 על ריאל סוסיאדד) וגם ראו את היריבה על תואר האליפות, ריאל מדריד, מאבדת נקודות (2:2 מול ולנסיה). מי שהחליט לחגוג זאת היה הכוכב הברזילאי ניימאר, שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה יחד עם חבריו, סביב שולחן הפוקר.

Pokerzin ♠️♥️♦️♣️ #MesaLed #PokerNoEscuro #Amigos #Resenha

A photo posted by Nj 🇧🇷 (@neymarjr) on

09:10: הפתעה במשחק גולף

רגע מצחיק/מפחיד במהלך משחק גולף. רוברט אלנבי רצה בסך הכול לחבוט בכדור בלי שאף אחד יפריע לו, אך אף אחד לא הכין אותו למה שיקרה. רגע לפני שהכה בכדור, אלנבי הבחין בדביבון. מה הוא עשה? גלו בעצמכם.

09:05: קסאנו פותח פה על הכדורגל האיטלקי

אנטוניו קסאנו לא משחק כדורגל מאז חודש ינואר, אז עזב את פארמה. מאז, השחקן הפרובלמטי לא ראה דשא, וכנראה שהמצב מתסכל אותו. קסאנו החליט לפתוח את הפה על הליגה האיטלקית, כשבין היתר אמר: "הרמה באיטליה נמוכה, סבא שלי יכול לשחק פה. יובנטוס תזכה באליפות גם בעשר השנים הבאות.

אנטוניו קסאנו שחקן פארמה לפני איניאציו אבאטה שחקן מילאן. AP
"סבא שלי יכול לשחק פה". אנטוניו קסאנו/AP

09:00: פואד, גרסת מקסיקו

פואד, גרסת מקסיקו. במהלך משחק בליגה המקסיקנית הבכירה בין סנטוס לפואבלה, אוהד של אחת הקבוצות, שלא ממש אהב את השיפוט, פרץ לכר הדשא וניסה לתקוף את השופט. למזלו של האחרון, אחד המאבטחים שמר על עירנות ומנע ממנו להגיע לשופט.

8:14: כמה חגיגות נהדרות בבייסבול הלילה

לוגן מוריסון מסיאטל מארינרס קיבל את מקלחת המים הקרים הרגילה אחרי ההומראן המנצח שלו הלילה מול אוקלנד, ולאחר מכן ספג מקלחת הרבה פחות נעימה

ברייס הארפר מוושינגטון נאשיונלס נהנה יותר מההומראן המנצח שלו מול אטלנטה, כשקיבל מנה הגונה של סירופ שוקולד במהלך החגיגה

כריס בריאנט, הרוקי המבטיח של שיקגו קאבס, התרגש מההומראן הראשון שלו בקריירה, אבל במקום לחגוג איתו חבריו לקבוצה הכינו לו הפתעה עם שובו לספסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully