וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "לא מספיק מעריכים מה שאנחנו עושים, בזמן שמאדירים את היריבה"

10.5.2015 / 10:22

מאמן מכבי תל אביב לא חושש מהכושר הנוכחי של באר שבע לקראת המשחק בוסרמיל (ב', 20:55, ער' 1) ומבהיר: "אין לי בעיה עם אף אחד בקבוצה". אלברמן: "חוששים שהמצב יסתבך". קרלוס גרסיה לא התאמן וצפוי להיעדר

קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צפוי להיעדר. קרלוס גרסיה/ברני ארדוב

קרלוס גרסיה נטש אתמול את אימון מכבי תל אביב, נעדר מאימון הבוקר של הקבוצה היום, והוא צפוי להחמיץ את המשחק מול הפועל באר שבע מחר שני, 20:55, ערוץ 1). הבלם הספרדי חש כאבים בברכו תוך כדי האימון וביקש לרדת מכר הדשא, ודור פרץ יפתח במרכז ההגנה במקומו.

שחקנים במכבי תל אביב סיפרו אמש כי הניצחון של קרית שמונה על מכבי פתח תקוה, גרם אצלם לאכזבה גדולה מאחר שהאליפות עוד רחוקה. "כולכם מתרכזים בשאלה מתי ניקח את האליפות ונראה שרק אנחנו שואלים עדיין אם ניקח את האליפות", אמר אחד משחקני הקבוצה. "בתקשורת סופרים כל שבוע מתי נזכה בתואר, אבל אף אחד אצלנו עוד לא בטוח באליפות ולכן האכזבה היא לא מכך שלא נוכל לזכות בווסרמיל, אלא מזה שעדיין לא הבטחנו את האליפות".

גם אם מכבי תנצח מחר בבאר שבע, היא לא תזכה באליפות. הפסד ומכבי תחזור לבלומפילד למשחק מול קרית שמונה שכבר יזכה לכל הסופרלטיבים הכי גדולים מכיוון שמכבי תהיה חייבת לנצח בו ללא ערן זהבי וגל אלברמן שלא יוכלו לשחק. "הדבר האחרון שמישהו רוצה הוא להגיע לשני המחזורים האחרונים עם יתרון של שתי נקודות בלבד בפסגה", אמרו במכבי תל אביב. "צריך לנסוע לבאר שבע, לחזור עם ניצחון ולקחת אליפות בבלומפילד כדי לא להסתבך אחרי זה".

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. קובי אליהו
לא מעריכים? פאקו/קובי אליהו

בהמשך ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע, בה השתתפו מאמן הקבוצה פאקו אייסטרן והקשר גל אלברמן. "המשחק הזה יהיה שונה מהקודמים, נהיה חייבים לשחק טוב כדי לנצח", פתח פאקו את דבריו. "נראה מה נכתוב בפרק הבא, יש להם שחקנים טובים בכל העמדות. נצטרך להיות ברמה הרגילה שלנו כדי לנצח".

על קרית שמונה: "מתמטית הם עדיין יכולים לזכות באליפות. אנחנו לא רוצים לעצור כאן, אנחנו מודעים לכך שהם קרובים. הכול יכול לקרות בכדורגל. ידעתי רק היום שהם ניצחו, לא אכפת לי ממה שקורה אצל קבוצות אחרות. יש עוד שבוע עד המפגש עימם, כך שיהיה מספיק זמן לראות אותם ולהתכונן".

על מאזן החוץ: "אם לא הייתי מאמין שאפשר לשנות את זה, לא הייתי מגיע לאימון. אני לא מוצא לזה הסבר. היו כמה משחקים שהיינו יכולים לנצח והיו משחקים שהורדנו רגל מהגז. זה היה בעיקר עניין מנטלי".

על הקשר בין גמר הגביע למשחק מחר: "אנחנו מתייחסים למשחק בתור משחק בודד, לא מנסים לקשר. באר שבע קבוצה מעולה. אם לא נבוא לשחק לא יהיה לנו סיכוי".

על ההצעות של זהבי ובן חיים מסין: "דברים כאלה קורים כל הזמן. נותרו עוד שלושה מחזורים עד תום העונה וכולם מדברים על מי יישאר ומי יילך. אני חושב שהם מפוקסים במה שקורה עכשיו. רק העתיד יגיד מה הולך לקרות. אני מודע אך ורק לזה שהם איתי עד תום העונה. אין לי בעיה עם אף אחד בקבוצה".

על היכולת של השחקנים העונה לעומת עונות קודמות: "לא אהבתי את הדרך שבה שיחקנו הרבה פעמים, אבל אני לא רוצה להשוות את הקבוצה שלי לעונות קודמות. אני בוחן אותם רק באמצעות הההתקדמות שהם עשו תוך כדי העונה הנוכחית. בסוף העונה השחקנים שלי יהיו הרבה יותר טובים ממה שהם היו כשקיבלתי אותם. זה גם בזכותי, אבל בעיקר בזכות השחקנים עצמם".

על באר שבע: "אנחנו לא מספיק מעריכים את מה שמכבי תל אביב עושה ומאדירים את מה שהיריבה עושה. אני לא חושב שיש להם יתרון מולנו. גם לנו אין יתרון, אבל אי אפשר לומר שהכושר שלהם הרבה יותר טוב מהכושר שלנו. אם נגיע למשחקים שלנו בגישה הנכונה, נוכל לספק תוצאות טובות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
פאקו לא חושש. זהבי/קובי אליהו

גל אלברמן התייחס להיעדרותו מול קרית שמונה ולחשיבות המשחק מחר: "כדי להגיע לפוזיציה שבה נוכל לדבר בכלל על אליפות נהיה חייבים לקחת שלוש נקודות מחר. אנחנו מודעים לכך שהמצב שלנו עלול להסתבך. בלי קשר למי ישחק במשחק הבא, קבוצה אחת תלויה בהרבה מאוד שחקנים ולא בשחקן אחד. היו משחקים שגם אני וגם ערן לא שיחקנו ובכל זאת ניצחנו".

על קרית שמונה: "התעדכנתי על זה אתמול, אבל לא ייחסנו לזה חשיבות, כי אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. כל עוד לא נעשה את העבודה שלנו לא תהיה לנו זכות להסתכל על יריבות אחרות. אנחנו במקום הראשון ולכן אנחנו צריכים לאסוף נקודות בעצמנו".

על הלחץ מהתקשורת: "אנחנו לא מתעסקים בחישובים. אנחנו לא נגררים לשאלה של מתי נזכה, כי ברגע שנסתכל רחוק מדי נאבד את המטרה הקרובה שלנו".

על העובדה שהקבוצה נראית פחות מאיימת: "קשה מאוד להשוות בין העונות, לא חושב שיש לזה מקום. המטרה שלנו הייתה לזכות באליפות שלישית ברציפות, וזה לא קל. עוד לא השלמנו את המשימה, וברגע שנעשה את זה נוכל אולי להשוות ולומר מה עשינו פחות או יותר טוב".

על גמר הגביע: "המשחק מחר מאוד משמעותי, אך ורק אליו אנחנו מתייחסים. גמר הגביע יהיה שונה לגמרי, לא משנה מה יקרה מחר. לנו הורדה נקודה ופסלו לנו משחק שבכלל לא התקיים, אבל לא שמעת אותנו מדברים על זה. זה לא רלוונטי בכלל מבחינתנו".

(עדכון ראשון: 08:22)

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב עם גל אלברמן. קובי אליהו
לא חושבים רחוק מדי. פאקו ואלברמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully