וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שערי ניצחון לדאבור וקולאוטי, גם סלליך הבקיע

דאבור סידר לגראסהופרס 0:1 בחוץ על אראו בשוויץ, קולאוטי נכנס כמחליף וקבע 1:2 לא.א.ק לרנקה על ארמיס בליגה הקפריסאית. סלליך קרוב לאליפות בסלובניה. תמוז נפצע, גולסה ייעדר כחודש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופסוף הוא חוגג. קולאוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חודשיים וחצי לאחר הפעם האחרונה בה מצא את הרשת, חזר היום (שבת) החלוץ הישראלי הוותיק רוברטו קולאוטי לחגוג, כאשר נכנס כמחליף בדקה ה-58 ועשר דקות לאחר מכן נגח פנימה את שער הניצחון ב-1:2 של א.א.ק לרנקה בליגה הקפריסאית על ארמיס. קולאוטי שיחק רק פעמיים בחודשיים האחרונים וכבש לאחרונה ב-28 בפברואר, אבל סופסוף זכה לחגוג וקירב את קבוצתו למרחק שלוש נקודות בלבד מהמוליכה אפואל ניקוסיה. לא.א.ק נותרו עוד שני משחקים לעונה והניצחון קירב אותה משמעותית להבטחת הכרטיס לליגה האירופית לכל הפחות.

* מונס דאבור כבש הערב את שערו ה-12 העונה בליגה השוויצרית, כשהעניק לגראסהופרס ניצחון חוץ 0:1 על אראו האחרונה במסגרת המחזור ה-32. דאבור פתח בחוד, יצר מצב כבר בדקה הראשונה ובדקה החמישית היה על הריבאונד כדי למצוא את הרשת מקרוב. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-60, קבוצתו עלתה זמנית למקום השביעי.

* סינטאיהו סלליך כבש את שער השוויון ב-1:3 של מאריבור על זאברץ' בחוץ במחזור ה-33 בליגה הסלובנית. הקיצוני הישראלי, לו זה היה שער שלישי העונה, הוחלף בדקה ה-82. מאריבור מוליכה את הטבלה בפער של 8 נקודות, כשבקופה נותרו 9.

* טוטו תמוז פתח בהרכב פטרולול פלוישט, אבל נפצע בדקה ה-41 והוחלף בניצחון 0:1 על אוניברסיטה קלוז'.

* אייל גולסה מפאוק סלוניקי עבר צילום ובו התגלה כי הוא קרע את שריר המפשעה וייעדר כחודש, כך שלמעשה הוא סיים את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully