וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש המשכיות: שון דאוסן חתם לשנתיים נוספות במכבי ראשון לציון

9.5.2015 / 18:10

אחרי שמכבי תל אביב התעניינה, הכתומים שדרגו את שכרו של הפורוורד המצוין על מנת להבטיח את הישארותו, והוא יוכל לעזוב רק לאירופה או ל-NBA. דאוסן: "ראשון לציון היא בית עבורי"

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסן. מגד גוזני
"הארכת החוזה של שון לשנתיים נוספות היא הבעת אמון במערכת של מכבי ראשון לציון". שון דאוסן/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שבת) על החתמתו של שון דאוסן לשנתיים נוספות, כאשר חוזהו יסתיים בסוף עונת 2016/17. לדאוסן כבר היה חוזה לעוד שנתיים, אבל הקבוצה פתחה את חוזהו ושדרגה את שכרו על מנת להבטיח את הישארותו של השחקן, שהיה על הכוונת של מכבי תל אביב. כמו כן, לדאוסן יש אפשרות להשתחרר אך ורק לאירופה או ל-NBA, וגם זה תמורת פיצוי למכבי ראשון לציון.

דאוסן, אחד השחקנים המובילים בליגה, גדל במחלקת הנוער של המועדון. דאוסן (21, 1.98 מטר) הפך בשנתיים האחרונות לאחד השמות החמים בכדורסל הישראלי, והעונה הוא שיפר את ממוצעיו עם 12.9 נקודות בממוצע למשחק, 5.6 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים. בנוסף, דאוסן התברג בחמישייה הראשונה של הקלעים הישראלים המובילים בליגה, נבחר שלוש פעמים במהלך העונה לשחקן הישראלי המצטיין ובעל חלק משמעותי בהצלחת הקבוצה שנמצאת בצמרת.

עבור דאוסן, העונה הזו היא הרביעית שלו במועדון, ובמהלך הקיץ האחרון הוא זכה לזימון לסגל נבחרת ישראל. "הארכת החוזה של שון לשנתיים נוספות היא הבעת אמון במערכת של מכבי ראשון לציון", אמר יושב ראש מכבי ראשון לציון, יצחק פרי. "הדרך שלנו לעבוד עם שחקנים צעירים ולקדמם בקבוצה הבוגרת היא אבן דרך בפילוסופיה של מכבי ראשון לציון. אנחנו נמשיך בדרך הזו ומקווים לראות בשנים הבאות עוד שחקנים שעולים ממחלקת הנוער, בולטים ומובילים את הקבוצה הבוגרת".

שון דאוסן: "אני שמח מאוד על החתימה. הגעתי למכבי ראשון לציון לפני שש שנים מאילת, מתקופה לא טובה והם הכניסו אותי למשפחה ולמעשה כל ההתפתחות שלי קרתה כאן. מכבי ראשון לציון היא בית עבורי, הם האמינו בי והיו בשבילי לאורך כל הדרך ונתנו לי הזדמנות בליגת העל שכל שחקן צעיר חולם עליה. הארכת החוזה היא הדרך שלי להראות שאני מעריך את כל מה שנעשה עבורי וביחד המטרה היא להגיע להישגים חדשים".

דאוסן התייחס גם למשחק מחר (ראשון, 21:05) מול גלבוע/גליל: "מצפה לנו משחק חשוב שיכול להבטיח לנו את המקום השלישי בטבלה. גליל אומנם מקום אחרון וכבר ירדה ליגה, אבל זה בדיוק מה שמסוכן במשחקים האלה, הם באים למשחק האחרון של העונה שאין להם מה להפסיד ויבואו לטרוף את המגרש. אנחנו נצטרך לגבור על האנרגיות שלהם ולרשום ניצחון חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully