וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שערוריית שיפוט בליגה א' ואולי שער השנה בעולם

מכבי שעריים הודחה מהפלייאוף וחשה מקופחת בעקבות משיכת חולצה ברורה שאמורה הייתה לעלות לשוער היריב בכרטיס אדום. וגם: צפו ברונאלדיניו כובש שער ניצחון בדקה ה-97, קורע באימון ליברפול

20:50: מישל הרר, מנאומונסטר מהליגה הרביעית בגרמניה, עם מועמד ודאי לשער השנה בעולם. וואו!

17:30: הקאמבק המיוחד של האלופה האולימפית

ג'סיקה אניס היל, שזכתה באולימפיאדת לונדון הביתית בקרב השבע, חזרה היום לאתלטיקה אחרי שנתיים של הפסקה שנגרמו בגלל פציעות ולאחר מכן, לידת בנה הבכור. אניס היל עשתה את הקאמבק שלה בסטייל, במרוץ רחוב ל-100 מטר משוכות, שנערך במנצ'סטר וסיפק תמונה מיוחדת מאוד. היא סיימה שלישית אגב.

15:30: שערוריית שיפוט בליגה א'

הקטע הזה הגיע אלינו היישר ממאבקי הפלייאוף בליגה א'. מכבי שעריים הודחה אתמול במפתיע בידי בית"ר כפר סבא, שניצחה 2:4 בפנדלים אחרי 0:0 ב-120 דקות. אסף רז, שוערה של כפר סבא, הצטיין בדו קרב מהנקודה הלבנה, אבל התמונות הללו מוכיחות כי היה צריך לקבל כרטיס אדום עוד הרבה לפני כן. בדקה ה-80 רז תפס בבירור בחולצתו של אורי קרגולה, אבל ספג צהוב בלבד ונותר על המגרש. בשעריים זועמים. האמת, בצדק.

אסף רז מושך את קרגולה בחולצה ומקבל רק צהוב

לאיגוד השופטים, שתהיה שבת שלום, מחכים לתשובה מכם.מה אתם אומרים , אדום או לא.צילום : אלעד מליק.

Posted by FC Maccabi Sha'araim on Friday, May 8, 2015

13:00: תמונות עירום של בקהאם וניימאר יגיעו לרשת?

האם תמונות של דייויד בקהאם, ניימאר, אדריאנו ואלשנדרה פאטו יעלו בקרוב לרשת? אם תשאלו את סטפני וילהריניו הברזילאית, התשובה היא כן. וילהריניו הינה דומנית ברזילאית ובת זוגו של שוער פלמנגו, פאולו ויטור. לפני מספר ימים פרסמה הדוגמנית הודעה על כך שהמכשיר הסלולרי שלה נגנב, והציעה 3,000 דולר למי שיחזיר אליה את המכשיר. למה לשלם כל כך הרבה עבור מכשיר סלולרי? ילהריניו טוענת שבמכשיר תמונות אינטימיות וסרטונים חושפניים של בקהאם, ניימאר, אדריאנו ופאטו, עימם בילתה בחדר המיטות. היא טוענת שאם המכשיר לא יימצא ויגיע לידיים הלא נכונות, תמונות עירום של הכוכבים ידלפו לרשת.

12:00: אלברטו מורנו משפיל את גלן ג'ונסון

אם אתם משחקים כדורגל בשכונה להנאתכם, אתם בוודאי מכירים את ההרגשה הנפלאה הזו, ברגע שאתם מצליחים להעביר את הכדור בין רגליו של שחקן יריב. גם אצל השחקנים המקצוענים ההרגשה דומה. קחו לדוגמא את אלברטו מורנו מליברפול, שהעביר בסטייל את הכדור בין רגליו של גלן ג'ונסון באימון של המייטי-רדז. התגובות של השחקנים פשוט מדהימות.

11:11: שער ניצחון דרמטי לרונאלדיניו

רונאלדיניו עשה זאת שוב. הפנומן הברזילאי שכבש במהלך הקריירה אינספור שערים מכריעים, נתן הלילה לקבוצתו המקסיקנית, קרטארו, ניצחון דרמטי על צ'יאפאס, 0:1 מפנדל בדקה ה-97. אמנם השער היה מהנקודה הלבנה, אך בכל זאת, מדובר בשער ניצחון בדקה ה-97, כן?

11:05: כריסטיאנו רונאלדו מציע שתייה לעיתונאי

כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד משני השחקנים הטובים בעולם. על כך אין ויכוח. אי לכך, הכוכב הפורטוגלי זוכה להרבה מאוד תשומת לב, הן ממעריצים והן מעיתונאים. באחד המקרים, כפי שתראו בווידאו שלמטה, עיתונאי החליט להידבק לכוכב ולא הפסיק לשאול אותו שאלות. מה עשה רונאלדו? במקום לענות על השאלות הוא החליט להציע לו משקה. צפו בקטע.

11:00: קרלוס טבס זכה בפרס הזוי

קרלוס טבס נמצא בעונה יוצאת מן הכלל. החלוץ הארגנטינאי מוביל את יובנטוס לאליפות, ואולי גם לזכייה באליפות אירופה. אתמול הוא זכה בתואר. לא מדובר בתואר ה-MVP או תואר מלך השערים, אלא בפרס מפוקפק קצת יותר - טפיר הזהב. מה זה טפיר הזהב, אתם בטח שואלים? אז ככה, באיטליה מחלקים מדי שנה את הפרס, לפוליטיקאי, עיתונאי או ספורטאי שביצע עבירה כזו או אחרת. לטבס נשלל הרשיון לאחר שנהג במהירות מופרזת, אבל היי, לפחות הוא קיבל טפיר מזהב.

10:30: ג'ון ג'ונס ממשיך להסתבך

ג'ון ג'ונס נחשב לאחד מלוחמי ה-MMA הגדולים בכל הזמנים. האמריקאי שנלחם במשקל קל-כבד, הפך לאלוף ה-UFC הצעיר ביותר. מאז, מים רבים עברו בנהר, וג'ונס ידע עליות ומורדות רבות. לפני מספר שבועות היה מעורב בתאונת פגע וברח, במהלכה פגע באישה בהריון ופצע אותה בידה. הוא ברח מאזור התאונה לא לפני שאסף תיק מזומנים מרכבו. מאז הוא הספיק להיעצר וקיים סיכוי כי קריירת הלחימה שלו הגיעה לסיומה בגיל 28 בלבד. בסרטון חדש שפורסם על ידי משטרת אלבקורקי, נראית המכונית של ג'ונס ובתוכה ציוד לעישון סמים, קונדומים ועוד. לא מעודד במיוחד עבור ג'ונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully