וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול חזר, לוס אנג'לס קליפרס ניצחה את יוסטון רוקטס ועלתה ל-1:2 בסדרה

הגארד שב מפציעה ותרם 12 נקודות ו-7 אסיסטים ב-99:124. שיאי קריירה בפלייאוף לריברס ולרדיק, משחק פושר לגריפין. 25 נקודות ו-11 אסיסטים להארדן מנגד, המשחק הבא ייערך בלילה שבין ראשון לשני

שחקן לוס אנג'לס קליפרס, מאט בארנס. AP
זה נגמר ללא נפגעים. מאט בארנס מתעופף/AP

כריס פול חזר מפציעה, אוסטין ריברס סיים עם שיא קריירה בפלייאוף, ג'יי. ג'יי רדיק להט ולוס אנג'לס קליפרס הביסה הלילה (בין שישי לשבת) 99:124 את יוסטון רוקטס ועלתה ל-1:2 בסדרת חצי גמר המערב. המשחק הרביעי בסדרה ייערך בלילה שבין ראשון לשני ב-3:30 לפנות בוקר.

אחרי שנעדר מהמשחק הקודם שנגמר בהפסד בשל פציעה, פול חזר ופתח בחמישייה של הקבוצה מעיר המלאכים. הוא שיחק 23 דקות, קלע 12 נקודות וסיפק שבעה אסיסטים. רדיק הוליך את קלעי הקליפרס עם שיא קריירה בפלייאוף של 31 נקודות (11 מ-14 מהשדה, 5 מ-6 לשלוש), כשבלייק גריפין היה סביר עם 22 נקודות, 14 ריבאונדים ושבעה איבודים. פול זכה למנוחה רבה, וגם בלעדיו קבוצתו הסתדרה - הרבה בזכות ריצת 0:23 שהחלה בסוף הרבע השלישי ונמשכה עד לתחילת הרבע הרביעי. ריברס עלה מהספסל ותרם 25 נקודות, גם כן שיא קריירה בפלייאוף. האחרון היה זה שהוביל את הריצה החשובה ביותר של קבוצתו, שהייתה לאחד מהמפתחות לניצחון במשחק. אצל הרוקטס בלט כמובן ג'יימס הארדן, שקלע 25 נקודות ומסר 11 אסיסטים. דוויט הווארד תרם 14 ו-14, אך זה לא היה מספיק עבור יוסטון. ג'ייסטון טרי איבד את העשתונות לקראת הסיום, דחף את גריפין והורחק.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס, אוסטין ריברס, חוגג עם אביו המאמן דוק ריברס. Stephen Dunn, GettyImages
אב ובנו. משפחת ריברס חוגגת/GettyImages, Stephen Dunn

הרבע הראשון היה צמוד מאוד. יוסטון עלתה ראשונה ליתרון אך יריבתה לא נתנה לה לברוח לרגע. נקודות של פול העלו את לוס אנג'לס ל-15:19, 6:36 לסיום הרבע הראשון. האלי-הופ של דיאנדרה ג'ורדן, שסיים עם 6 ו-15 ריבאונדים, העלה את המארחת ל-24:31 וג'מאל קרופורד קלע סל נוסף שסגר את הרבע על 24:33. הרוקטס פתחו את הרבע השני בצורה טובה וחזרו לעניינים, אך ריברס, עם חמש נקודות רצופות, נתן לקבוצתו יתרון תשע, עשר דקות לסיום המחצית הראשונה. שתי נקודות של רדיק מהקו, 7:19 לסיום, הוליכו את הקליפרס ל-34:46 לפני שסל של הארדן, שנייה לסיום המחצית, החזיר מעט את הצבע ללחיים של שחקני יוסטון (64:57).

ג'ייסון טרי קבע 66:63 ונראה היה שהאורחת מטקסס חוזרת למשחק, אך גריפין ופול שוב הראו שהקבוצה הביתית רעבה יותר לניצחון. הם המשיכו לשלוט בקצב ולא נתנו ליריבה לחזור למשחק. ההפרש המשיך לנוע סביב העשר נקודות כשיוסטון לא מצליחה לצמק. ההפרש גדל וגדל, עד שבסיום הרבע השלישי לוח התוצאות הראה 76:99 אחרי שג'ורדן קלע נקודה מקו העונשין. הרבע הרביעי היה גארבג'-טיים אחד גדול ובסיום לוס אנג'לס קליפרס יצאה כשידה על העליונה עם 99:124 גדול מבחינתה.

עוד באותו נושא

כריס פול: "ביקשתי מהמאמן שלא לשחק אם אני לא חייב"

לכתבה המלאה
שחקן יוסטון רוקטס, ג'יימס הארדן, מול שחקן לוס אנג'לס קליפרס, דיאנדרה ג'ורדן. AP
הקליפרס להטו. הארדן בדרך לסל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully