וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דמארי ולייפציג הובסו, רמי גרשון וגנט אכזבו

החלוץ פתח בהרכב, השלים 90 דקות ונכנס לספרי ההיסטוריה של המועדון כשהיה שותף ל-4:0 המשפיל מול זנדהאוזן. גנט פספסה צ'אנס להגדיל את הפער בפסגה כשסיימה ב-1:1 בלבד עם שרלרואה

עומר דמארי שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
תבוסה ביתית מביכה. דמארי/GettyImages

עומר דמארי פתח בהרכב ר.ב. לייפציג והשלים 90 דקות בתבוסה הביתית המביכה 4:0 מול זנדהאוזן. החלוץ הישראלי לא בדיוק הרשים, כמו כל קבוצתו, וראה את עזיז בוחאדוז חוגג מולם עם שלושער (54, 59 ו-74) ואת מרקו תידה כובש אחד נוסף (36).

הקבוצה ממזרח גרמניה, שהשקיעה משאבים עצומים על מנת לעלות לבונדסליגה הראשונה ובין היתר רכשה גם את דמארי בסכום גבוה, איבדה סיכוי מעשי כלשהו לעלות ליגה כשנותרה עם 47 נקודות במקום השישי. לדרמשטאדט, שנמצאת במקום השלישי ממנו הולכים למבחנים, יש 53 נקודות ומשחק חסר וגם יחס שערים עדיף בהרבה מזה של לייפציג (17+ לעומת 7+), כשנותרו לקבוצה של דמארי עוד שני משחקים לסיום העונה. אגב, דמארי עדיין לא כבש אפילו שער אחד מאז שנרכש על ידי לייפציג בינואר מאוסטריה וינה. זאת ועוד, זו הייתה הפעם הראשונה בה לייפציג סופגת ארבעה שערים במשחק ליגה מקצוענית (שלישית או שנייה).

* רמי גרשון השלים 90 דקות במדי גנט, שפספסה צ'אנס גדול להגדיל את הפער בפסגה וסיימה ב-1:1 עם שרלרואה. המוליכה ניצבת כעת שתי נקודות לפני קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב, שתוכל לכבוש את המקום הראשון אם תנצח ביום ראשון את אנדרלכט. קני סייף לא נכלל בסגל.

* חאתם עבד אלחמיד פתח בהרכב דינמו בוקרשט, השלים 90 דקות וסייע לקבוצתו לנצח 0:2 את ויטורול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully