וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': שעריים הודחה בפנדלים, נשר ובית שאן בגמר הצפוני

השנייה במחוז הדרומי נוצחה 4:2 על ידי בית"ר כפר סבא, אחרי 0:0 ב-120 דקות, וכך נמנע דרבי מול מרמורק שניצחה 0:2 בנס ציונה. נשר עברה את מגדל העמק בפנדלים ותפגוש את בית שאן שניצחה 0:1 בהרצליה

שמונה קבוצות ליגה א' החלו במסע מתיש של משחקי פלייאוף, במטרה ללכת בדרכה של עירוני טבריה - היחידה שהצליחה להגיע כך לליגה הלאומית, אחרי שסיימה רביעית במחוז הצפוני בעונה שעברה. היום (שישי) נותרו ארבע קבוצות במאבק: הפועל בית שאן עלתה לגמר הצפוני ותתארח אצל עירוני נשר, שעברה את הפועל מגדל העמק רק בפנדלים. בדרום עלתה הפועל מרמורק, שחגגה גם את הדחתה בפנדלים של יריבתה המרה מכבי שעריים ותפגוש את בית"ר כפר סבא.

מנצחות הגמרים המחוזיים תתמודדנה זו מול זו על הזכות לפגוש לצמד משחקים את הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה הלאומית (כרגע הפועל נצרת עילית) ולהיאבק עמה על הכרטיס לליגה השנייה. כזכור, הפועל אשקלון (דרום) והפועל קטמון ירושלים (צפון) עלו אוטומטית.

אוהדים במשחק כדורגל של הפועל בית שאן. יעל געתון, מערכת וואלה! NEWS
נהנו בהרצליה. אוהדי הפועל בית שאן/מערכת וואלה! NEWS, יעל געתון

צפון

עירוני נשר - הפועל מגדל העמק 3:4 בפנדלים (2:2 ב-120 דקות)

דרמה גדולה בנשר, שם הסגנית של קטמון בצפון איבדה יתרון 0:2 ונגררה על ידי שחקניו של איתן טייב לדו קרב מהנקודה הלבנה. מגדל העמק, ששמרה על המקום החמישי ונכנסה לפלייאוף למרות ההפסד בבית שאן בשבוע שעבר, נקלעה לפיגור בעקבות שערים דניאל ברק (50) וגל אלקנתי (57) במחצית השנייה. אלא שעידן בלסטרה נתן תקווה בדקה ה-79 ובחלוף שש דקות חליל פריג' נגח את השני וכפה הארכה ופנדלים. אחרי החמצה בכל צד, היה זה מוטי אוחיון שבעט מעל השער את הפנדל השלישי של מגדל העמק. אלעד צחקו ניגש לפנדל החמישי, כבש והעלה את נשר לגמר. בשישי הבא היא תארח את בית שאן.

הפועל הרצליה - הפועל בית שאן 1:0

אחרי שניצחה 10 מ-12 המשחקים האחרונים שלה בעונה הסדירה, רשמה 18 מחזורים ללא הפסד ותפסה את המקום הרביעי, בית שאן התגברה גם על היעדר הביתיות והדיחה את הפועל הרצליה שסיימה שלישית. מאות אוהדי בית שאן יצאו עם הקבוצה להרצליה וראו את אבי מלכה מכריע את המשחק בדקה ה-58. עכשיו מוריס אוזן ושחקניו יתכוננו לנשר, אותה ניצחו רק לפני שבועיים.

שוער בית"ר כפר סבא, אסף רז. מגד גוזני
הדיח את שעריים. אסף רז/מגד גוזני

דרום

מכבי שעריים - בית"ר כפר סבא 4:2 בפנדלים (0:0 ב-120 דקות)

אכזבה עצומה מבחינת שעריים, שסיימה שנייה במחוז הדרומי, הרוויחה יתרון ביתיות לאורך הפלייאוף ובכל זאת הודחה כבר בשלב הראשון. בית"ר כפר סבא לקחה אותה לדו קרב מהנקודה הלבנה אחרי 120 דקות מאופסות, ושתי עצירות של השוער אסף רז העניקו לכפר סבא את הכרטיס לגמר, בו תתארח אצל מרמורק.

סקציה נס ציונה - הפועל מרמורק 2:0

אחרי עונה סוערת ומלאת תהפוכות ושינויים, הפועל מרמורק בכל זאת בגמר הפלייאוף המחוזי. הרחובותים הגיעו לנס ציונה, היו עדיפים על פני הסקציה והמשיכו הלאה בזכות צמד של משה סולימנוב, שכבש בדקה ה-80 וסגר עניין בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully