וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישיית העונה ביורוליג: ספאנוליס, תאודוסיץ' ובייליצה בפנים

לכל ארבע נציגות הפיינל פור שיתקיים בשבוע הבא במדריד יש נציג בחמישייה הראשונה, גם פליפה רייס ומריאנוביץ' שם. דווין סמית' נבחר לחמישייה השנייה בצוותא עם אנדרו גאודלוק

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס. GettyImages
ייבחר גם ל-MVP? ספאנוליס/GettyImages

שבוע בדיוק נותר עד הפיינל פור, וביורוליג החליטו להכריז על החמישיות המצטיינות של השנה. הראשונה כוללת את ואסיליס ספאנוליס המופלא, שהוליך כמעט בכוחות עצמו קבוצה לא מוכשרת במויחד לפיינל פור (14.9 נקודות ו-5.7 אסיסטים למשחק); מילוש תאודוסיץ', שעלה לא פעם בהספסל בצסק"א, ובכל זאת סייע לאלופה הרוסית למאזן הטוב ביותר במפעל (3:25) עם ממוצע האסיסטים השני בטיבו בתולדות היורוליג (7.1) בתוספת 15 נקודות לערב; נמניה בייליצה (11.9 נקודות, 8.6 ריבאונדים, 1.9 אסיסטים, 1.2 חטיפות), משחקני המפתח שעזרו לפנרבחצ'ה/אולקר להעפיל לפיינל פור הראשון בתולדותיה; פליפה רייס, שבגיל 35 נראה צעיר מתמיד (11.4 נקודות ו-5.5 ריבאונדים); ובובאן מריאנוביץ', שאמנם לא יהיה בפיינל פור, אך במה שצפויה להיות עונתו האחרונה באירופה העמיד ממוצעים אדירים של 16.6 נקודות ו-10.7 ריבאונדים למשחק.

הציג היחיד של מכבי תל אביב הוא דווין סמית', שנכלל בחמישייה השנייה אחרי ממוצעים של 15 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים לערב. איתו נמצאים נאנדו דה קולו מצסק"א, שהתקדם כמעט מדי שבוע (14.2 נקודות, 3.2 אסיסטים), רודי פרננדס (13 נקודות, 3.4 ריבאונדים, 3.4 אסיסטים) מריאל מדריד, אנדרו גאודלוק (16.4 נקודות, 2 אסיסטים) מפנרבחצ'ה/אולקר ואנטה טומיץ' 11.5 נקודות, 7.1 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים) מברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully