וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום בואטנג: "שונאים יעצימו את הכישלונות שלך וילחשו בהצלחות"

בלם באיירן מינכן, שהפך לכוכב רשת אחרי שליאונל מסי השכיב אותו ברחבה בדרך לשער השני בחצי גמר ליגת האלופות, פרסם תמונה מ"הסנדק" עם הציטוט הזה בפייסבוק שלו וכתב: "נכון"

תמונה שפרסם שחקן באיירן מינכן ג'רום בואטנג בפייסבוק שלו. הפייסבוק של ג'רום בואטנג, צילום מסך
התמונה מהפייסבוק של בואטנג/צילום מסך, הפייסבוק של ג'רום בואטנג

יום וחצי לאחר שליאונל מסי שיטה בו בדרך לשער השני שלו ב-0:3 של ברצלונה על באיירן מינכן, הגיב היום (שישי) ג'רום בואטנג לכל הדיבורים סביבו. כזכור, הרשתות החברתיות חגגו אחרי שמסי עבר אותו וגרם לו ליפול אל הדשא בתוך הרחבה בדרך לשער השני שלו ושל בארסה במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות. אוהדי כדורגל מכל העולם הסתלבטו על הבלם של נבחרת גרמניה ועכשיו הוא ניצל את הפייסבוק והטוויטר כדי לענות.

בואטנג העלה לפייסבוק שלו תמונה מתוך הסרט "הסנדק" עם הכיתוב: "השונאים תמיד ידגישו את הכישלונות שלך, אבל ילחשו בהצלחה שלך". לצד זה, כתב בואטנג: "נכון". בואטנג הוא שחקן ההגנה שכבש את כמות השערים הגדולה ביותר בליגת האלופות העונה כשהוא עם שלושה כאלה. הבלם הגרמני ממוצא גנאי כבש את שער הניצחון ב-0:1 על מנצ'סטר סיטי בשלב הבתים, ב-0:7 על שחטאר דונייצק בגומלין של שמינית הגמר וב-1:6 הביתי מול פורטו ברבע הגמר. בנוסף, פתח בכל אחד מהמשחקים של נבחרת גרמניה בגביע העולם בברזיל בקיץ והיה שותף בזכייה בתואר.

כל הקטעים שרצו ברשת על בואטנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully