וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ברנלי ירדה, סנדרלנד מעל הקו האדום, ניוקאסל מסובכת

הקלארטס נשרו אחרי עונה אחת למרות 0:1 בהאל. סנדרלנד רשמה ניצחון ראשון ב-2015 (0:2 על אברטון), המגפאייז הסתפקו ב-1:1 ביתי בלבד עם ווסט ברומיץ', לסטר סיטי - סאות'המפטון 0:2, יונייטד קטעה את רצף ההפסדים עם 1:2 על קריסטל פאלאס

שחקני ברנלי. GettyImages
בחזרה לצ'מפיושניפ. שחקני ברנלי היום/GettyImages

המחזור ה-36 בפרמיירליג נפתח היום (שבת) כשבמוקד מאבקי התחתית. ברנלי ניצחה, אבל הפכה ליורדת הראשונה העונה מהפרמיירליג. סנדרלנד עלתה מעל האדום, ניוקאסל קטעה את רצף ההפסדים, אבל נשארה מסובכת.

seperator

קריסטל פאלאס - מנצ'סטר יונייטד 2:1

מנצ'סטר יונייטד החתימה השבוע את ממפיס דפאיי מפ.ס.וו איינדהובן, וכדי להוכיח לו את רצינות הכוונות של לואי ואן חאל וההנהלה, החליטו השדים האדומים לנצח לשם שינוי. יונייטד קטעה את רצף שלושת ההפסדים, והגדילה באופן זמני לשבע נקודות את הפער מליברפול, שתשחק מחר (ראשון) מול האלופה הטרייה צ'לסי.

יונייטד עלתה ראשונה על לוח התוצאה בדקה ה-19, עם פנדל מדויק של חואן מאטה לאחר נגיעת יד של סקוט דאן. לוק שואו נפצע שוב לקראת סיום המחצית הראשונה, גם רוני נאלץ לנטוש במחצית, ופאלאס השוותה בדקה ה-57 בבעיטה חופשית של ג'ייסון פנצ'ון. כשנראה היה שיונייטד שוב מפשלת, ועוד לפני שארסנל מחכה לה, הגיע מרוואן פלאיני, ונגח את שער הניצחון, הראשון של יונייטד מאז ה-2:4 בדרבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מרוואן פלאיני שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש שער ניצחון מול קריסטל פאלאס. GettyImages
שער ראשון ונקודות ראשונות מאז הדרבי. פלאיני/GettyImages

אסטון וילה - ווסטהאם 0:1

וילה התייצבה למשחק אחרי שלא כבשה שלושה משחקים ברציפות נגד ווסטהאם, אבל טום קלברלי הכניע את אדריאן בדקה ה-31 והשער הזה הספיק בשביל שלוש נקודות יקרות. טים שרווד והשחקנים שלו עם שני ניצחונות רצופים ונראים בדרך להינצלות מירידה אחרי עונה קשה.

לסטר - סאות'המפטון 0:2

הריצה הנהדרת של השועלים נמשכה עם ניצחון בית והתרחקות נוספת מהקו האדום. ריאד מחרז האלג'יראי כבש בדקות 7 ו-19 והעניק לקבוצה שלו ניצחון שישי משבעה משחקים. סאות'המפטון איבדה גובה במסגרת הניסיון להגיע לאירופה בעונה הבאה.

ריאד מחרז, שחקן לסטר סיטי. GettyImages
צמד יקר וניצחון שישי משבעה משחקים. מחרז/GettyImages

ניוקאסל - ווסט ברומיץ' 1:1

ניוקאסל אמנם קטעה את רצף ההפסדים שעמד על שמונה, אבל השיגה תוצאה לא טובה בבית והיא עדיין קרובה מאוד לקו האדום. ווסט ברומיץ' מצידה, הבטיחה את ההישארות בצורה סופית. ויקטור אניצ'בה העלה את ווסט ברום ל-0:1 בדקה ה-32, אבל איוסה השווה כעבור תשע דקות. במחצית השנייה סיידו ברהינו הדביק כדור למשקוף של ניוקאסל ובסיום 1:1.

אברטון - סנדרלנד 2:0

ניצחון חוץ ראשון לחתולים השחורים ב-2015 ושלוש נקודות חשובות שהקפיצו אותם מעל הקו האדום. אברטון כבר סיימה את העונה ורצתה להעניק לאוהדיה ניצחון ביתי שביעי ברציפות בכל המסגרות, אבל סנדרלנד, שהשיגה בשבוע שעבר 1:2 חשוב באצטדיון האור על סאות'המפטון, חשה את החרב על הצוואר והתעלתה פעם נוספת. היא גם נהנתה מהרבה מזל. אחרי מחצית ראשונה חלשה, ג'ורדי גומס בעט כדור שפגע בדדני גרהאם ואיכשהו עשה דרכו לרשת בדקה ה-53. אברטון לחצה, החמיצה ונעצרה בקורה, עד שהאורחים הכו שנית. ושוב היה זה שער "פינבול". המחליף המושמץ אדם ג'ונסון בעט מצד ימין, והכדור שלו פגע בג'רמיין דפו והמשיך לרשת. המזל עם דיק אדבוקט, שבוע לפני קרב התחתית החשוב מול לסטר סיטי.

שחקני סנדרלנד חוגגים עם דני גרהאם (מימין). Paul Thomas, GettyImages
במקרה, אבל מה זה משנה. דני גרהאם והחברים/GettyImages, Paul Thomas

האל סיטי - ברנלי 1:0

למרות שניצחה, ברנלי נשרה לצ'מפיונשיפ אחרי עונה אחת בלבד בליגה הבכירה. על הדרך היא גם סיבכה את האל סיטי, שתסיים את המחזור כשהיא מתחת לקו האדום. דני אינגס המצוין, שכנראה יעזוב את הקבוצה בקיץ ויישאר בוודאות בפרמיירליג, כבש מקרוב בדקה ה-62. הטייגרז ניסו להשוות, אבל רובי בריידי הדביק כדור חופשי למשקוף בדקה ה-74.

סטוק סיטי - טוטנהאם 0:3

לסטוק: צ'רלי אדם (21), סטיבן נ'זונזי (32), מאמה בירם דיוף (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully