וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פול פוגבה חזר עם שער, 1:1 ליובנטוס מול קליארי

האלופה עלתה עם הרכב משני ולא ניצחה את קבוצת התחתית, אבל לפחות קיבלה בחזרה את הקשר הצרפתי, שחזר מפציעה, הבקיע ונראה מוכן לגומלין מול ריאל מדריד. מילאן ניצחה את רומא 1:2

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם שני משחקים שבהם מעורבות שלוש קבוצות גדולות ואחת שנאבקת נגד הירידה. במשחק הראשון סיימה האלופה יובנטוס ב-1:1 מול קליארי. לאחר מכן תפגוש מילאן את רומא.

פול פוגבה שחקני יובנטוס חוגגים שער. AP
מוכן לגומלין מול ריאל. פול פוגבה/AP

יובנטוס - קליארי 1:1

שבוע אחרי חגיגות האליפות, וכשבתווך היא ניצחה גם את ריאל מדריד במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר ליגת האלופות, יובנטוס הרשתה לעצמה לשחק בהילוך ראשון מול קליארי והסתפקה בנקודה. מסימיליאנו אלגרי ביצע רוטציה נרחבת בהרכב, כשרק קלאודיו מרקיזיו שמר על מקומו מבין ה-11 שפתחו נגד ריאל. מי שחזר להרכב אחרי כחודשיים הוא פול פוגבה, שבדקה ה-45 גם ברח מהשומר שלו ומקצה הרחבה בעט כדור שפגע בשחקן אורח והטעה את ז'ליקו ברקיץ' בדרך אל הרשת. העשירי של הקשר הצרפתי העונה בכל המסגרות. קליארי, לה סיכויים די קטנים להינצל מירידה, הצליחה בכל זאת להשיג נקודה חשובה כשהגנת יובנטוס נרדמה ולוקה רוסטיני נגח לרשת של מרקו סטורארי.

שחקן מילאן מרקו ואן חינקל (ימין). AP
ואן חינקל דוחק את הראשון של מילאן/AP

מילאן - רומא 1:2

רצף התוצאות הגרועות של הרוסונרי הגיע לקיצו דווקא נגד סגנית האלופה, שמצדה לא הצליחה לייצר ניצחון שלישי רצוף. קייסוקה הונדה בישל פעמיים ברגל ימין החלשה שלו, את הראשון למרקו ואן חינקל שדחק מקרוב (40) ואת השני למתיה דסטרו שנגח פנימה (59). פרנצ'סקו טוטי שנכנס כמחליף, צימק עם פנדל מוצלח בדקה ה-73, אבל לא מנע ממילאן ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים. הקבוצה מהבירה עלולה לשמוט שוב את המקום השני, שמוביל ישירות לשלב הבתים בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully