וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "היה חשוב להכניס את נאור לעניינים לקראת הפלייאוף"

8.5.2015 / 10:07

האדומים הביסו את גלבוע/גליל בבית ועדיין לא תלויים בעצמם כדי להימנע ממפגש עם הפועל ירושלים בפלייאוף. בקבוצה מרוצים מהמשחק הטוב של נאור. אובאנון: "נהיה חייבים להתעלות בפלייאוף"

one

הפועל תל אביב חזרה אמש (חמישי) למסלול הניצחונות כשהביסה בביתה את היורדת לליגה הלאומית הפועל גלבוע/גליל 80:102. הקבוצה של עודד קטש החלה בבריחה לקראת סיום הרבע הראשון ועל אף ניסיונות קאמבק של הקבוצה מגן נר, הצליחה לגמור את הסיפור בתחילת הרבע הרביעי.

בהפועל קיבלו תפוקה גבוהה מלא מעט שחקנים, כשהמובילים שביניהם היו לארי אובאנון ודוראנד סקוט, כשהראשון קולע 21 נקודות והשני מוסיף 20 משלו לצד 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים אחרי שני משחקים שלא התלבש. למרות הניצחון ניצבים האדומים במקום השביעי בטבלה ערב המחזור האחרון, בו יתארחו בהרצליה, כשגם ניצחון חוץ לא יבטיח לקבוצה עלייה מעל המקום השביעי, אלא בשילוב תוצאות אחרות. המקום השביעי יסדר לאדומים סדרה קשה מאוד עם הפועל ירושלים.

קפטן הפועל תל אביב מתן נאור מול הפועל אילת. ברני ארדוב
חוזר לעצמו? נאור/ברני ארדוב

"מרגיש טוב לחזור לצד המנצח", סיכם אובאנון את הניצחון, "בסיבוב האחרון לא היינו במיטבנו אבל היה חשוב לנצח את המשחק הזה. עכשיו יש לנו משחק נוסף שהוא חשוב מאוד, ואנחנו צריכים לשמור על הקצב שלנו. למרות שניצחנו את גליל אני לא מרגיש ששיחקנו טוב, ההגנה שלנו לא היתה טובה ונצטרך להגיע מוכנים כמו שצריך לפלייאוף שם נהיה חייבים להתעלות".

שחקן נוסף שחזר לעצמו במשחק היה מתן נאור, שמיעט לקבל דקות בשבועות האחרונים ולא קלע בחמשת המשחקים האחרונים. אמש קלע הקפטן האדום 7 נקודות והוסיף 6 אסיסטים, שיא עונה עבורו, וכל זה ב-22 דקות. "היה חשוב מאוד להכניס את מתן לעניינים לקראת הפלייאוף", סיפרו בהפועל, "מעבר לעובדה שכשהוא טוב הוא תורם בהרבה אספקטים של המשחק, אסור לשכוח שהוא חלק חשוב מהמועדון ומהרוח שלו. צריכים אותו בעניינים, והמשחק הזה הוא בדיוק מה שהיינו צריכים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully