וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן באימון בית"ר: שלושה אוהדים נעצרו לאחר שזוהו במצלמות

8.5.2015 / 12:55

כ-20 אוהדים הגיעו למתחם האימונים בבית וגן, שלושה מהם זוהו על סמך צילומים מהמשחק נגד קרית שמונה ונעצרו. במועדון מקווים להיעזר בדו"ח המשטרתי לקראת הערעור, אופטימיות בקרב השחקנים

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקני בית"ר ירושלים נהנו אתמול (חמישי) מיום חופש, אך ההודעה על העונש שספג המועדון, הפחתת שתי נקודות בפועל, גרמה לשיחה ערה בווטסאפ הקבוצתי של השחקנים, שהיו המומים. דובר הקבוצה אושרי דודאי דרש מהשחקנים להימנע מתגובה ברשתות החברתיות לאחר שאופיר קריאף ואיציק כהן כבר הספיקו להתבטא בעניין.

גם אתמול בערב תחושות השחקנים נעו בין ייאוש לתקוה: "הלכה אירופה. זה מרגיש שההתאחדות החליטה שמכבי חיפה תהיה באירופה ולא יודעת איך לעשות את זה. עדיין, אם ננצח את חיפה גם בית הדין לא ייקח לנו את אירופה, אנחנו קבוצה יותר טובה מהם".

שחקן אחר הוסיף: "גם אצל האוהדים יש אווירה של ייאוש, אנחנו צריכים אותם איתנו, שיבואו כמה שיותר לטדי וידחפו אותנו לניצחון. אסור לנו לזרוק את כל העונה הזאת לפח, אחרת כל מי שרוצה לפגוע בבית"ר ינצח. ירקנו דם השנה, אף אחד לא האמין בנו בכלל, אמרו שנילחם על הירידה. יש הזדמנות לעשות מהעונה הזאת משהו גדול ואסור לנו להישבר עכשיו. צריך לבוא לנצח ואולי גם בערעור יחזירו משהו, למרות שאין אמון בבית הדין".

הבלאגן עם האוהדים נמשך גם באימון שערכה הקבוצה בשעות הצהריים, כאשר אוהדים הדליקו אבוקות והתפרעו. שלושה מהם נעצרו, כשעל פי גורמים במשטרה מדובר באוהדים שזוהו במצלמות במהלך המשחק נגד קרית שמונה והם עשויים להישאר במעצר הלילה. זיהוי האנשים מהווה הישג מבחינת הנהלת בית"ר, שתבקש דו"ח מהמשטרה כגיבוי לערעור בבית הדין על עונש הפחתת הנקודות.

שחקן בית"ר ירושלים, עומר נחמני. ניב אהרונסון
בין ייאוש לתקווה. עומר נחמני/ניב אהרונסון

המאמן גיא לוי צפוי לשוחח היום עם השחקנים בנושא ולנסות לגרום לכך שיתרכזו אך ורק במשחק. גם הבעלים אלי טביב עשוי לשוחח עם השחקנים באחד האימונים או לפני המשחק. בבית"ר אמרו כי הבעלים היה נסער אתמול כפי שלא היה עד היום. ביום שני צפויה הקבוצה להגיש ערעור על העונש.

בבית"ר שבו ותהו אתמול היכן ראש העיר ניר ברקת בכל התמונה ומדוע הוא לא מחזק את אלי טביב. במועדון אומרים כי טביב לא יוכל להתמודד עם הבעיה ויצטרך סיוע מראש העיר אל מול הרשויות. ייתכן כי בשבוע הבא תתקיים פגישה בין השניים על מנת לנסות לקדם את הטיפול בתופעת הגזענות, אך בשלב זה בבית"ר מנסים לשים הכל בצד ולהתרכז אך ורק בכדורגל עד יום ראשון.

בצד המקצועי לא צפויים יותר מדי שינויים. זאב חיימוביץ' מתאמן באופן מלא, אך המאמן גיא לוי מעדיף להמשיך כרגע עם אופיר קריאף כבלם. נראה כי איציק כהן יחזור להרכב על חשבונו של עומר נחמני, כאשר חנן ממן צפוי להמשיך לקבל קרדיט בקישור. ססאר ארסו חזר לאימונים ובבית"ר מקווים כי יהיה כשיר כבר לשבוע הבא למשחק החוץ במושבה נגד מכבי פתח תקוה.

(עדכון ראשון: 09:11)

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים ספגה עונש הפחתה של שתי נקודות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully