וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאירופה: הפועל חולון רוצה לשחק ביורוקאפ

8.5.2015 / 8:31

הסגולים נרשמו למפעל השני בחשיבותו ונמצאים בעמדת זינוק מצוינת להיות הנציגה השנייה של ישראל במפעל. אם ישתתפו, יזכו למענק מהעירייה. ספיר על הניצחון מול הרצליה: "הוכחנו שאנחנו גברים"

one

הפועל חולון עשתה אמש (חמישי) צעד ענק לכיוון הבטחת הביתיות ברבע גמר הפלייאוף לאחר שגברה על בני הרצליה בביתה 75:78. הקבוצה של אלעד חסין, שנהנתה מיום יוצא מן הכלל של שון אוונס שקלע 20 נקודות והוסיף 15 ריבאונדים, שמטה יתרון בן 16 נקודות ואף הייתה בפיגור במהלך הרבע הרביעי, אך שלשה ענקית של ג'ורדן טיילור נתנה לה יתרון לקראת הסיום אותו לא שמטה. בזכות הניצחון וההפסדים של הפועל אילת ומכבי חיפה, תוכל חולון להבטיח בשבוע הבא את הביתיות בפלייאוף אם תנצח בחיפה, או לחילופין אם מכבי ראשון לציון תנצח בגן נר.

אחד הגיבורים של המשחק היה אלון ספיר בן ה-21, שרשם שיא עונה במספר דקות ונקודות כשקלע 8 נקודות ב-24 דקות. ספיר היה מצוין בהגנה והצדיק את האמון שקיבל ממאמנו אלעד חסין לאורך התקופה האחרונה, "ניסיתי להשתלב דרך ההגנה ולהתרכז בהגנה ולעזור במה שהקבוצה צריכה", סיפר הפורוורד שגדל בחולון ושיחק באקדמיה של איגוד הכדורסל ובשנתיים האחרונות בקבוצת הבת של חימקי מוסקבה, "המאמן הכין אותנו למלחמה וידענו שאנחנו צריכים להיות מרוכזים מההתחלה ושהרצליה יעשו את הקאמבק שלהם, הרגשתי שאנחנו נעשה את הניצחון הזה, הוכחנו שאנחנו גברים ומאוחדים. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל מצב".

אלון ספיר הפועל חולון. ברני ארדוב
מתחיל לקבל דקות מחסין. אלון ספיר/ברני ארדוב

על דקות המשחק הרבות שמקבל לאחרונה הוסיף ספיר: "ידעתי שאחד השחקנים החשובים שלנו פצוע (טוני קרוקר) ואני על העמדה שלו, אז החלטתי שאתן את הלב והנשמה בהגנה, וההתקפה תבוא לבד. המאמן וההנהלה אמרו שסבלנות ועבודה קשה וזה פשוט יגיע, היכולת שלי היא לא משהו שמשנה אחרי ניצחון כזה".

כידוע, הפועל חולון תעבור בעונה הבאה להיכל הטוטו החדש, כשבימים האלה נערכים מגעים בין העירייה לקבוצה על דמי השימוש באולם. בחולון משלימים בימים אלה את טפסי ההרשמה ליורוקאפ, כשאחד הדברים שיעזרו לקבוצה ללכת למפעל השני בחשיבותו באירופה הוא מענק מיוחד של העירייה להשתתפות במפעלים אירופיים. מלבד חולון והפועל ירושלים, רק הפועל תל אביב הביעה עניין לשחק ביורוקאפ, ואם לא ירשמו עוד קבוצות, העדיפות מבין השתיים תיקבע על פי המיקום הסופי בפלייאוף. אם חולון תצליח לסיים במקום השלישי או הרביעי, היא תזכה למענק הישגי מיוחד מהעירייה על סך 140 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully