וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייוות'ר תוקף: "פאקיאו פחדן ולוזר, אין סיכוי לקרב חוזר"

אחרי שהודיע על כוונתו לקיים קרב חוזר ואף קבע תאריך יעד, האמריקאי חזר בו ותוקף את יריבו בקרב המאה בראיון שיתפרסם בסוף השבוע: "רק תירוצים שמעתי ממנו, לא קונה את השטויות האלה"

מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני עם פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי. AP
רוח טובה? הצחקתם אותם/AP

לפחות כלפי חוץ, פלויד מייוות'ר ומני פאקיאו סיימו את קרב המאה ברוח טובה. היריבות הבריאה והספורטיבית בין השניים אמורה הייתה להוליד קרב חוזר, והאמריקאי אף הציב יעד של קרב נוסף בעוד שנה, אך נראה שלעת עתה הוא התחרט. בראיון שיתפרסם בארצות הברית בסוף השבוע תוקף מייוות'ר את הפיליפיני, ואומר כי "זה נכון שרציתי קרב חוזר, אבל שיניתי את דעתי. הוא חתיכת לוזר ופחדן. אם הפסדת תודה בכך ותגיד 'מייוות'ר, היית המתאגרף הטוב מבין שנינו'. הוא סיפק אך ורק תירוצים, אבל אני לא מתכוון לקנות את השטויות הללו. אני גם לא רוצה שהציבור יאמין לזה. הוא יודע שהוא הפסיד זה הכול".

השבוע מייוות'ר צייץ בטוויטר מסר שנראה כמו עקיצה ישירה לעבר יריבו הפיליפיני, שחשף אחרי ההפסד בקרב שהוא סובל מפציעה בכתף. האמריקאי, שניצח את הקרב בהחלטת שופטים פה אחד ושמר על מאזן מושלם (0:48), צייץ: "19 שנים בתעשיית האגרוף, ותמיד היה לי רק תירוץ אחד: 'אף פעם אל תתרץ'. הווינרים מנצחים, והלוזרים מתרצים".

פלויד מייוות'ר לאחר הניצחון על מני פאקיאו. AP
תוקף. מייוות'ר/AP

עם או בלי קשר לאמירות של מייוות'ר, פאקיאו הצליח להסתבך השבוע. הפיליפיני ספג תביעה במדינת נבאדה, שבה הוא מואשם ששיקר על הפציעה שלו בכתף לפני הקרב הגדול בלאס וגאס. על פי החוקה בנבאדה, לפני כל קרב מתאגרף נשאל על מצבו הרפואי וחייב למלא דו"ח מפורט. על פי ועדת הספורט במדינה, פאקיאו לא דיווח על הפציעה בכתף, עליה הכריז רק אחרי הקרב, ובגינה הוא עבר אמש ניתוח וייעדר כשישה חודשים.

בעקבות זאת, שני אנשים בנבאדה טוענים כי לא היה הגון, ותבעו אותו על 5 מיליון דולר. "הנתבעים החיליטו לרכוש כרטיסים באלפי דולרים, והוטעו על ידי הלוחם", נכתב בתביעה, "הם אף הימרו על הקרב, בעוד פאקיאו ידע שהוא לא כשיר, וידע שהפציעה עלולה להשפיע על הביצועים שלו". אנשיו של פאקיאו טענו כי "הוא חשב לפני כן שהוא החלים מהפציעה ושיוכל להתאגכגרף כרגיל, דברים כאלה קורים בספורט כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully