וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלאסיקו שלה: ריבר פלייט ניצחה 0:1 את בוקה בגביע הליברטדורס

4 ימים אחרי ההפסד בליגה, האדומים לבנים נקמו עם ניצחון במשחק הראשון בשמינית הגמר והנחילו לבוקה הפסד בכורה העונה. קרלוס סאנצ'ס כבש בפנדל את שער הניצחון (82), גוטיירס הורחק (88)

שחקן ריבר פלייט קרלוס סאנצ'ס חוגג. AP
סידר לריבר ניצחון יוקרתי. קרלוס סאנצ'ס/AP

רק בליל ראשון ניצחה בוקה ג'וניורס 0:2 את ריבר פלייט בסופר קלאסיקו בליגה המקומית וביססה את עצמה במקום הראשון. הלילה (בין חמישי לשישי) נפגשו שוב השתיים במשחק הראשון של שמינית גמר גביע הליברטדורס, כשהפעם ידה של ריבר הייתה על העליונה ואחרי שלושה הפסדים רצופים ליריבה המושבעת, הקבוצה של מרסלו גז'ארדו ניצחה 0:1 במומנטאל והשיגה לעצמה מקדמה קטנה לקראת הגומלין.

ריבר שלטה לעיני הקהל הביתי שלה ואחרי 82 דקות הגיעה על שכרה. ליאנדרו מרטין המגן הימני של בוקה הכשיל ברחבה את גונסאלו מרטינס וקרלוס סנצ'ס העניש את בוקה עם בעיטה מדוייקת מהנקודה הלבנה. ריבר הנחילה לבוקה הפסד ראשון העונה, אך תצטרך להסתדר במשחק הגומלין ללא חלוצה הקולומביאני תיאו גוטיירס, שהורחק שתי דקות לסיום בעקבות כניסה מסוכנת בגיז'רמה בורדיסו שחקנה של בוקה.

שחקני ריבר פלייט ראמירו פונס מורי, מתיאס קראנביטר חוגגים. AP
יש ניצחון. שחקני ריבר בטירוף/AP

"היינו נחושים, אגרסיביים ואינטנסיביים וזה היה סיפור המשחק הזה", כך אמר בסיום מרסלו גז'ארדו מאמנה של ריבר, "הניצחון הזה הגיע לנו. אולי היינו יכולים להבקיע שער נוסף אבל אני מרוצה. היינו צריכים להבקיע ולא לספוג שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully