וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא נאפולי השתולל: "אופ"א רוצה שנעוף, פלאטיני צריך להתפטר"

אורליו דה לורנטיס תקף בצורה חסרת תקדים את נשיא אופ"א: "פלאטיני הותיר רושם איום ונורא, מנסה להעניק חשיבות למפעל מיותר. מישהו שמע על השופט הזה? הוא בכלל עבר הסמכה? פלאטיני היקר, תתפלל לשיפור". וגם: מספרי חצי הגמר

סביליה עשתה הערב (חמישי) צעד משמעותי לעבר גמר הליגה האירופית בוורשה, אחרי שהביסה 0:3 את פיורנטינה וסידרה לעצמה יופי של מקדמה לקראת הגומלין בפירנצה. באיטליה, נאפולי נותרה מתוסכלת ועצבנית אחרי שספגה 1:1 מדניפרו, שהשוותה בדקה ה-81 מעמדת נבדל. כמה עצבנית? תקראו מה אמר הנשיא אורליו דה לורנטיס.

שחקני סביליה חוגגים. GettyImages
בדרך הבטוחה לוורשה. שחקני סביליה/GettyImages

המספרים

* עד היום היו 434 קבוצות שנהנו מיתרון 0:3 אחרי המשחק הראשון בבית, ורק 25 מהן הודחו לאחר מכן. שישה אחוזים בלבד - זה הסיכוי של פיורנטינה.

* אלכס וידאל חגג צמד ראשון במדי סביליה וראשון מאז ימיו באלמריה ב', באוגוסט 2011.

* וידאל הוא השלישי שמבקיע צמד בחצי גמר של הליגה האירופית. קדמו לו רדאמל פלקאו (פעמיים) ואוסקר קרדוסו.

* קווין גמיירו, שנכנס בדקה ה-74 וכבש בנגיעה הראשונה שלו בכדור, הבקיע תשעה מ-15 שעריו העונה כמחליף.

* נאפולי מעולם לא עברה סיבוב באירופה אחרי שלא הצליחה לנצח במשחק הביתי הראשון. זה קרה לה בתשעה מקרים קודמים.

* למרות האכזבה, נאפולי עם שיא חדש של 10 משחקי בית ללא הפסד באירופה.

* דויד לופס כבש שער בכורה במדי נאפולי, במשחקו ה-39. השער הקודם שלו היה באספניול, ב-9 במרץ 2014 מול אלצ'ה.

* השער של לופס גם היה ה-200 של נאפולי בעידן רפא בניטס.

* נאפולי הבקיעה שבעה שערים בנגיחות בליגה האירופית העונה - יותר מכל קבוצה אחרת.

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי. GettyImages
נאפולי מעולם לא עברה שלב כשלא ניצחה בבית. גונסאלו היגואין/GettyImages

התגובות

בנאפולי זעמו על השיפוט בתיקו הביתי המאכזב נגד דניפרו, ובעיקר על כך שצוות השיפוט הנורבגי אישר שער שוויון שהובקע מנבדל ברור. הנשיא אורליו דה לורנטיס הבטיח מסיבת עיתונאים חמה כשאמר לאנשי התקשורת: "אני רותח", בהמשך אכן ירה. "זה לא טורניר! השופט הזה לא מוכשר לחצי גמר אירופי", זעם דה לורנטיס. "פלאטיני צריך להתפטר!".

דה לורנטיס המשיך: "היה נבדל ברור. הם מנסים להעניק חשיבות למפעל מיותר. המשכנו בו רק בגלל האפשרות להעפיל לליגת האלופות בסוף. אי אפשר לשלוח לחצי גמר חבורה של שישה שופטים חסרי יכולת לנהל משחק. פלאטיני הותיר רושם איום ונורא. הוא יחשוב על זה בחדרו החשוך בניון. אולי הוא עשה את שלו, אולי כדאי שיעזוב. אם מישהו מארגן טורניר ולא יכול להבטיח שיפוט הוגן, זה בלתי מתקבל על הדעת. אני לא יכול למתוח ביקורת על השחקנים שלי. הם נתנו הכול, אבל לדניפרו היה שופט בצד שלהם. כנראה נאפולי מעצבנת מישהו והתואר צריך ללכת שוב לספרד וסביליה. פלאטיני חייב לארגן את השופטים אחרת. ראיתי את ריצולי בליגת האלופות אתמול, בעוד אנחנו קיבלנו את מואן. מי זה בכלל? מישהו שמע עליו? הוא אדם חשוב? הוא בכלל עבר הסמכה? פלאטיני היקר, תתפלל לשיפור. חלומות פז, פלאטיני".

אורליו דה לורנטיס נשיא נאפולי. GettyImages
איזו השתוללות. אורליו דה לורנטיס/GettyImages

למרות התוצאה המוחצת שהשיגה קבוצתו, אונאי אמרי מאמנה של סביליה מנסה שמר על איפוק אחרי המשחק: "זה היה צעד חשוב ומקדמה טובה לקראת הגומלין, אבל סביליה עדיין לא בגמר. פיורנטינה הוכיחה שהיא קכבוצה נהדרת עם הרבה מאוד כישרון בהתקפה".

על המשחק של קבוצתו, אמר אמרי: "הוצאנו לפועל את הדברים שרצינו, אבל אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה ולשחק טוב גם בגומלין בפירנצה. אנחנו צריכים לנצל את הניסיון שלנו באירופה, זה היה ניצחון של רוח קבוצתית".

אלכס וידאל, גיבור המשחק שחגג עם צמד ראשון מאז 2011, אמר בסיום: "אני חושב ששיחקתי ממש טוב, אבל זה היה הרבה יותר קשה לעשות את זה בלי העזרה של החברים שלי. אני תמיד רוצה להשתפר ולהתקדם ורגעים כאלו נותנים לי הזדמנות לצבור ביטחון ולהמשיך בדרך הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully