וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הניצחון הזה לא מובן מאליו עם הלחץ שהיה עלינו"

7.5.2015 / 23:26

הפועל תל אביב הבטיחה מקום בפלייאוף אחרי שהביסה את גלבוע/גליל ומאמנה שחרר אנחת רווחה. הרצליה נותרה בחוץ לאחר שהפסידה בחולון, אלעד חסין: "רצינו את המשחק יותר מהרצליה"

one

הפועל ירושלים עלתה זמנית למקום הראשון אחרי שהביסה הערב (חמישי) את מכבי חיפה 67:90, ועתה יקוו האדומים למעידה של מכבי תל אביב מול עירוני נהריה כדי שיהיה להם סיכוי לסיים ראשונים את העונה הסדירה. הפועל חולון ניצחה את בני הרצליה 75:78 והיא בעמדת זינוק לתפוס את המקום השלישי אך גם יודעת שאם תמעד במחזור הסיום היא עשוי לסיים במקום נמוך יותר מהמקום הרביעי בו היא מדורגת כעת. הפועל תל אביב הביסה את הפועל גלבוע/גליל 80:102 והיא מדורגת שביעית. הפועל אילת נכנעה בביתה למכבי אשדוד 96:90 בתום הארכה וסיכוייה לסיים רביעית נפגעו.

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש: "היה משחק אחד שהבטיח לנו פלייאוף והוא חולון נגד הרצליה, לכל השאר נצטרך לחכות ביום ראשון ואני מקווה שניראה כמו קבוצה שרוצה להשתפר. הניצחון הזה לא מובן מאליו עם הלחץ שהיה עלינו. שיחקנו מול קבוצה שנלחמה והייתה משוחררת, ידענו את זה, ורוב שלבי המשחק טיפלנו בזה יפה. הבאנו את עצמנו למצב שהיינו גם תלויים בקבוצות אחרות, אני שמח שזה הצליח. דוראנד שחקן עם המון לב, הוא צעיר וילמד להתמודד עם סיטואציות כאלה ברמה הקבוצתית, הוא התנהג מאה אחוז אבל בדקות הראשונות על המגרש ראו שיש עליו קצת לחץ ואחר כך הוא השתחרר ואני שמח בשבילו".

על היכולת הטובה שגילה מתן נאור אמר קטש: "אני מאחל לכל מאמן מערכת יחסים כמו שלי עם מתן. מתן היה בתקופה פחות טובה וגם הקבוצה היתה פחות טובה, פחות הרגשתי אותו עם ביטחון זה טבעי. מיד אחרי המשחק מול נס ציונה הוא קרא לי לשיחה ואמר לי שהוא מרגיש טוב, והיום ידעתי שהוא יהיה טוב. הוא המנהיג שלנו ונצטרך אותו גם ביום ראשון מול קבוצה מאוד התקפית, נצטרך את היכולת ההגנתית שלו".

מאמן הפועל גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי: "היה ברור שנופיע ונעשה הכול. חבל על הדקות האחרונות כי זה לא היה משקף. כעסתי מאוד על השחקנים, היינו צריכים להיות שם לכל אורך המשחק, עשינו את המקסימום 37 נקודות. אנחנו קבוצה מקצוענית כולנו, מקבלים כסף על העבודה שלנו, זה מועדון מכובד וכל עוד אני המאמן אני אדאג שניראה כמו קבוצה עד הסוף".

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה את מכבי חיפה 67:90

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב תקציר הפועל תל אביב - גלבוע/גליל עליון. one
היה תלוי בקבוצות אחרות, אבל לבסוף עמד ביעדים. קטש/one

מאמן הפועל חולון אלעד חסין: "אמרתי לפני המשחק לקבוצה שכל השנה עבדנו בשביל הרגע הזה - לקבל משחק בית מול קבוצה ברמה שלנו, משחק שיכול להכריע עונה שלמה לגבי העמדה שלנו בפלייאוף, עבדנו כל כך קשה העונה, רצינו את המשחק יותר מהרצליה. עשינו טעויות בסוף והיה הרבה לחץ. לשחק שני משחקים בשבוע זה לא קל, לא משנה אם יש לך סגל צעיר או מבוגר, כשיש לך סגל קצר אתה בבעיה. עשינו התאמות באימונים, הייתי מאוד מרוצה מהמשחק נגד הגליל וזה התחלה של מה שהמשיך היום, עצרנו את הרצליה על 75 נקודות, קבוצת ההתקפה הכי טובה בליגה, אני גאה בזה, יש לנו משחק חשוב וקשה נגד חיפה, שיכול לתת לנו פוש כלפי מעלה".

על שחקנו אלון ספיר, שקלע 8 נקודות ובלט לטובה אמר חסין: "בקיץ שבאתי להנהלה ואמרתי שאלון ספיר יכול להיות שחקן בית להרבה שנים, הוא גדל כאן, דיברתי איתו בקיץ מוקדם ושמח שהצלחנו להביא אותו, כל השנה החזקתי אותו ואמרתי לו שימשיך לעבוד קשה וההזדמנות שלו תגיע. הוא ילד חיובי ונותן אנרגיות מהספסל. דרק שארפ מדבר על אלוהי הכדורסל, אז גם אני מאמין בו, וכשרואים את הילד הזה שאכפת לו ורוצה, ושולח הודעות בוואטסאפ הקבוצתי אחרי ההפסדים, מסתכלים על זה והוא מקבל בחזרה. הוא רק צריך לעבוד קשה ועתידו לפניו. אני לא מפחד לשים אותו, שחקן צעיר, לגדל אותו ברוטציה זה חלק מהתפקיד שלי כמאמן, אלון עושה את זה בצורה טובה, צעד צעד. כולם שמחים בשבילו כי הוא נותן הרבה אנרגיות והרבה חיוביות, זה מאוד חשוב בקבוצת כדורסל".

שחקן בני הרצליה עוז בלייזר: "לא נעים, היה משחק מאוד חשוב בשבילנו, כולם ידעו את זה ובאנו בחצי הראשון מאוד רכים, לרדוף אחריהם פה זה לא קל. לא כיף לסיים את המשחק הזה ככה, חזרנו ואני גאה בחבר'ה על המלחמה. הריצה למתפרצות זה חלק ממי שאנחנו, מהאופי של הקבוצה, זה מה שאפיין אותנו בסיבוב השלישי, זה לא הלך הפעם, זה נקודות שהיינו צריכים לנצל".

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה על כך שקבוצתו נותרה מחוץ לפלייאוף: "מצד אחד המון גאווה, עברנו תקופה יפה ונהניתי לעבוד עם השחקנים, הבאנו משהו מרענן לליגה, היה כיף לראות אותנו, יש עוד משחק אחד, אבל יש תחושה של פספוס, מצד שני אכזבה כי אנחנו מאוד רצינו להמשיך. כמו ילד קטן שרוצה משהו ולא יכול לקבל, זאת ההרגשה כרגע. בסוף צריך להכניס את הכדור לסל, חלק מה-DNA של הקבוצה זה שחקנים יצירתיים שלפעמים מעדיפים את ההאלי הופ על מסירה פשוטה, זה משהו שאני קיבלתי כחלק ממי שאנחנו, בשתי הדקות האחרונות היו לנו שניים-שלושה לייאפים שאני לא חושב שאם אותם שחקנים יזרקו שוב הם יחטיאו, בסוף הם קלעו את הסלים ואנחנו לא. הראינו שהרצליה יכולה להיות קשוחה ויודעת לשמור, אם היינו מתחילים את המשחק ככה, אולי זה היה נראה אחרת. בסוף, כשאתה מגיע למשחקים צמודים, זה סל של שחקן כזה או אחר. הם קלעו את הסל הגדול שהם צריכים ואנחנו החטאנו, ופה נגמר המשחק".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שלומי הרוש שמר על קור רוח מהקו בשניות הסיום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully