וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון וול סובל מחמישה סדקים ביד שמאל, בספק להמשך הפלייאוף

הגארד המצטיין של וושינגטון, שנפצע במהלך הניצחון במשחק מספר 1 מול אטלנטה בסדרת חצי גמר המזרח, עבר בדיקות במהלכן התגלתה לו הפציעה שעלולה להשבית אותו מהמשך הסדרה

גארד וושינגטון וויזארדס ג'ון וול. AP
מה הלאה? וול/AP

וושינגטון הייתה אחת המרעננות הגדולות ביותר של פלייאוף ה-NBA עד כה. הקבוצה מהבירה עברה את הסיבוב הראשון עם סוויפ מהדהד על טורונטו, למרות שלא החזיקה ביתרון הביתיות והמשיכה לניצחון חוץ במשחק הראשון של חצי גמר המזרח מול אטלנטה, לפני שהפסידה במשחק השני. הוויזארדס יארחו את ההוקס למשחק מספר 3 בשבת בערב, אך ככל הנראה ייאלצו לעשות זאת ואולי אף להסתדר לכל המשך הפלייאוף, ללא הסופרסטאר הגדול שלהם, ג'ון וול.

וושינגטון הודיעה היום כי וול, שנפל על הפרקט במהלך חדירה לסל ברבע השני של משחק מספר 1 מול אטלנטה ופספס את המשחק השני בסדרה, סובל מחמישה סדקים בפרק כף היד וביד השמאלית. המשמעות המיידית, על פי הקבוצה, היא כי השחקן בספק להמשך הסדרה מול אטלנטה, אולם טרם יצאה הודעה רשמית לגבי משך ההיעדרות הצפוי. וול עבר בדיקות MRI שגילו את הפציעה וכעת, הקבוצה מתייעצת עם רופאים מומחים על מנת להחליט מה עושים עכשיו.

בראדלי ביל, שחקן וושינגטון, אמר ל-ESPN: "באמת שאין לי מושג אם ג'ון יכול לשחק. אני מתפלל לטוב ביותר, אך מוכן לגרוע מכל. אנחנו עדיין מרגישים שיש לנו את הכלים שצריך ואת תכנית המשחק הנכונה כדי לנצח".

וול רשם עד כה 17.4 נקודות ו-12.6 אסיסטים למשחק בפלייאוף ואיתו, וושינגטון ניצחה בכל חמשת המשחקים שלה כאמור.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון וול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully