וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי פלאח באולפן תמונת מחזור: "לא חוסך מעצמי ביקורת, אבל הרגשתי שהיה עליהום"

בלם הפועל תל אביב דיבר באולפן וואלה על היחס מהתקשורת ("כל אחד נהיה גווארדיולה"), הנפילות ("הרגע הכי קשה היה בבאר שבע"), הלחץ ("השפיע על השחקנים הצעירים") והעתיד ("הרגשתי שמיציתי במכבי חיפה, מאמין שאעשה את קפיצת המדרגה בהפועל"). ראיון

צילום מסך

בשבת שעברה חגג סארי פלאח את שער הבכורה שלו בהפועל תל אביב, כשהעניק לה ניצחון 1:2 על מכבי נתניה בפלייאוף התחתון. אחרי לא מעט ביקורות שספג העונה, סוף כל סוף זכה הבלם לרגע של נחת, אשר בעקבותיו הגיע גם לדבר באולפן "תמונת מחזור" על כל מה שעבר עליו העונה.

סארי פלאח שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
מאמין שקפיצת המדרגה תגיע בעונה הבאה. סארי פלאח/מגד גוזני

"אין ספק שהייתה עונה קשה לכולם - למועדון, לשחקנים, לכולם", אמר פלאח. "גם לי הייתה עונה עם הרבה עליות וירידות. אני שמח שזה הסתיים בצורה כזו, שהמועדון נשאר בליגה. זו הייתה המטרה".

על הפתיחה המאכזבת אמר: "אני חושב שהתחלתי לשחק עם מישהו שלא היה בלם, הרמוני איקנדה, ויכול להיות שגם זה השפיע עליי. אני לא חוסך מעצמי ביקורת, הייתה לי טעות או שתיים, אבל גם משחקים שהייתי מצוין העונה. הרגע הכי קשה היה הטעות מול הפועל באר שבע. הרגשתי את העליהום שהיה עליי. כל אחד נהיה גווארדיולה ועשה עליי כתבות, אבל עברתי רגעים קשים יותר וידעתי לצאת מזה".

פלאח הוסיף: "היו הרבה שחקנים צעירים העונה בהפועל תל אביב, וזה מאוד קשה. לפעמים לא הכול ורוד, יש הפסדים ובמועדון גדול כזה יש הרבה לחץ אז זה משפיע. יש שחקנים טובים, יכולנו להוציא מעצמנו הרבה יותר. המשחק האחרון הוא הוכחה לכך, נתנו הצגה יפה".

על הכיוון אליו הולכת הקריירה שלו אמר: "אני לקחתי הימור כשהחלטתי לעזוב את מכבי חיפה. הרגשתי שמיציתי שם והגעתי להפועל תל אביב. לא הלך כל כך טוב, אבל אלו דברים שמחזקים אותך. אני מקווה שבעונה הבאה אעשה את קפיצת המדרגה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הפועל תל אביב, סארי פלאח. ברני ארדוב
ידע לצאת מהרגעים הקשים. סארי פלאח/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • סארי פלאח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully