וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר נבחר לשחקן המשתפר של העונה ב-NBA

הגארד של הבולס, שמתמודד מול קליבלנד בפלייאוף של המזרח, שיפר את ממוצעיו משמעותית וקלע העונה 20 נקודות למשחק לעומת 13.1 אשתקד: "רוצה לזכות באליפות ואז התואר הזה יהיה יותר משמעותי"

ג'ימי באטלר שחקן שיקגו בולס. AP
היכולת שלו תספיק כדי להדיח את בלאט וקליבלנד? ג'ימי באטלר/AP

אחרי שבחרו את ה-MVP של העונה ואת הרוקי של העונה הסדירה, ב-NBA יודיעו היום על בחירתו של ג'ימי באטלר, הגארד המצוין של שיקגו בולס, בתואר השחקן המשתפר של העונה. באטלר, שיארח בליל שישי עם שיקגו את קליבלנד למשחק השלישי בסדרת חצי גמר המזרח, שיפר העונה משמעותית את הממוצעים שלו מ-13.1 נקודות למשחק ל-20 נקודות למשחק, והיכולת המצוינת שלו זיכתה אותו גם בהופעת בכורה באולסטאר של המזרח.

באטלר, שפספס העונה 17 משחקים בשל פציעה, שיפר מאוד גם את האחוזים שלו מ-39.7 אחוז ל-46.2 אחוזים מהשדה. הצטיינותו של באטלר סייעה לבולס לעלות לפלייאוף, למרות שדריק רוז היה פצוע ופספס הרבה מאוד משחקים בעונה הסדירה.

באטלר הקדים בבחירה שלו את דריימונד גרין מגולדן סטייט, חסן וייטסייד ממיאמי, רודי גוברט מיוטה וכריס מידלטון שחקנה של מילווקי. עוד לפני הבחירה שלו, באטלר התייחס לסדרה של קבוצתו מול קליבלנד: "אני רוצה לנצח את הסדרה, אני רוצה לזכות באליפות ובסוף העונה, אולי התואר הזה של השחקן המשתפר יהיה משמעותי הרבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully