וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את רונלד סמואל בסט: הגילוי הביזארי על התינוק ג'ורג' בסט

ה"טלגרף בלפסט", הרואה אור בצפון אירלנד, מולדתו של כדורגלן העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד, פרסם את תעודת הלידה שלו ובא ניתן לראות כי בסט נולד בכלל תחת שם אחר ורק בטקס ההטבלה הוא זכה לשם "ג'ורג'". במשפחתו מודים: אין לנו מושג מה קרה

ג'ורג' בסט הוא שם שמתגלגל על הלשון של כל חובב כדורגל בסיסי. הצפון אירי האגדי וההולל, שהלך לעולמו בגיל 59 בלבד בשנת 2005, נחשב עד היום לאחד מגדולי השחקנים שהופיעו אי פעם במדי מנצ'סטר יונייטד ובכלל, דרכו על כר דשא. אלא שהשם הזה, ג'ורג', לא ניתן לילד בעת לידתו, כך מסתבר מחשיפה די מוזרה שמפרסם היום (חמישי) ה"בלפסט טלגרף".

בעיתון הציגו את תעודת הלידה של רונלד סמואל בסט, שבא לאוויר העולם ב-22 במאי 1946 ובמשך 15 ימים נשא שם אחד, עד היום בו הוטבל לנצרות ואז גם שונה שמו. חמישה ימים לאחר שנולד, הוריו של התינוק עוד רשמו אותו כ"רונלד סמואל", אולם שבוע וחצי לאחר מכן, שונה לפתע שמו לזה שבכל העולם מכירים כיום, ג'ורג'.

במשפחת בסט, שאריו של ג'ורג' בעולם הודו שמדובר בתעלומה שאין להם הסבר לגביה ואיש לא יודע מה הוביל לשינוי השם. גיסו של בסט הודה שעד הרגע בו התגלה המסמך, איש מהם, כולל אחותו של הכדורגלן המנוח, לא ידע שהוא נולד כרונלד סמואל: "זה תחום אפור מאוד בחיים שלו. ההנחה שלנו היא שפשוט הייתה טעות אנוש. מישהו כתב את השם לא נכון וזה השתמר".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ורג' בסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully