וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של גארת' בייל: "הוא לא יעזוב את ריאל מדריד בקיץ הקרוב"

יומיים לאחר תצגת הנפל בטורינו, ועל רקע הפרסומים על החיזורים של מנצ'סטר יונייטד, ג'ונתן ברנט הצהיר: "תמיד יש בבייל עניין, אבל למה שיילך למקום אחר? ריאל הוא המועדון מספר 1 בעולם". דייגו לופס: "כשהייתי בריאל, מישהו שם עשה לי 'טבח'"

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מוכשל על ידי לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס. רויטרס
"למה שילך למקום אחר?". בייל/רויטרס

גארת' בייל מתקשה לפרוע העונה את השטרות ששולמו עליו בקיץ על ידי ריאל מדריד. השחקן הוולשי מגלה יכולת די חלשה לאחרונה וספג המון ביקורות אחרי ההפסד 2:1 ליובנטוס בליגת האלופות. בשבועות האחרונים התפרסמו דיווחים בכלי התקשורת על חזרה אפשרית של השחקן לאנגליה, אבל סוכנו של גארת' בייל, ג'ונתן ברנט, מכחיש את האפשרות שהקשר יעזוב את ריאל מדריד בקיץ ויעבור מנצ'סטר יונייטד. "למה שיילך למקום אחר? ריאל הוא המועדון מספר אחת בעולם. תמיד יש בו עניין, אבל ככל שזה תלוי בנו, הוא יישאר בריאל גם בקיץ הבא", אמר ברנט לסקיי ספורט.

קפטן מנצ'סטר יונייטד לשעבר ועוזר מאמן נבחרת אירלנד, רוי קין, תקף את הוולשי לאחר המשחק, ואמר כי "ריאל שיחקה בעשרה שחקנים. בייל פשוט לא נתן להם כלום, הוא בחר באפשרות הקלה בכל פעם". ברנט אמר בתגובה כי "אנחנו לא צריכים להתייחס לכל הערה לא רלוונטית של אנשים שלא יודעים על מה הם מדברים, ונכשלו כמאמנים".

מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי, גיבה את מספר 11 שלו לאחר המשחק בטורינו, ואמר: "בייל חשוב מאוד עבורנו, הוא השחקן הכי מסוכן שלנו. הוא היה עייף, הוא חזר מפציעה, ומשום כך העדפתי לא להסתכן והוצאתי אותו".

ובינתיים, שוערה לשעבר של ריאל, דייגו לופס, שמשחק כיום במילאן, התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" ואמר: "היה מישהו, בתקופה שהייתי בריאל, שעשה לי 'טבח'. בגלל זה הקהל היה נגדי, אבל אני רק ניסיתי לעבוד קשה תמיד ולעזור לריאל. המשכתי הלאה, בראש מורם. שני מאמנים שם נתנו בי אמון". על יחסיו עם קסיאס אמר: "אף פעם לא היו בינינו בעיות".

הערב השחור של בייל: "מבקשים את עזרת הציבור בחיפושים אחריו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully