וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני נפגש עם נשיא ההתאחדות הגרמנית

7.5.2015 / 13:16

יו"ר ההתאחדות לכדורגל נועד עם וולפגאנג נירסבאך בנושא הבקשה הפלסטינית להשעות את ישראל ממפעלי פיפ"א. עיני: "פגשתי ידיד אמת של הכדורגל הישראלי, אני משוכנע שהוא יסייע לנו ככל יכולתו"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. ברני ארדוב
פגישה רודפת פגישה. עופר עיני/ברני ארדוב

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני והמנכ"ל רתם קמר נפגשו הבוקר (חמישי) בפרנקפורט עם נשיא ההתאחדות הגרמנית וולפגאנג נירסבאך בנושא הבקשה הפלסטינית להשעות את ישראל ממפעלי פיפ"א. השלושה דנו בדרכים למנוע מצב שבו תתקבל האפשרות הזו בהצבעה הקרובה בקונגס פיפ"א.

עיני שטח בפני נירסבאך את מצב העניינים כרגע, והדגיש כי אין לאפשר עירוב כה בוטה של ספורט ופוליטיקה. כמו כן, השניים דנו עימו בדרכים להבטיח את דחיית ההצעה. נירסבאך הבהיר כי יעשה ככל יכולתו כדי לתרום למאמץ של יושב ראש ההתאחדות למנוע עירוב של ספורט ופוליטיקה במסגרת פיפ"א. עיני: "פגשתי ידיד אמת של הכדורגל הישראלי, ואני משוכנע שנשיא ההתאחדות הגרמנית יסייע לנו ככל יכולתו. נמשיך לפעול בכל דרך למנוע אישור של הבקשה הפלסטינית".

כזכור, אתמול נפגש עיני עם נשיא פיפ"א ספ בלאטר במשרדי הארגון בציריך. בלאטר אמר כי ההתאחדות הישראלית לא תושעה כל עוד היא תעמוד בתנאים, והוסיף כי צפויה להתקיים פגישה בין עיני לג'יבריל רג'וב, מקבילו הפלסטיני, במהלך הימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • עופר עיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully