וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף המשבר: שחקני מכבי נתניה חזרו להתאמן עד סוף העונה

7.5.2015 / 18:38

השחקנים הגיעו למתחם, קיבלו את משכורות פברואר ומרץ, למדו כיצד ישולם יתר הכסף והבהירו באמצעות הקפטן ערן לוי כי לא ישבתו עד תום העונה. מרכז מכבי אישר הלוואה בסך חצי מיליון שקל בזכות שני אנשי עסקים שהיו ערבים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

האם נפתר המשבר במכבי נתניה? שחקני הקבוצה הגיעו הערב (חמישי) לאימון הקבוצה אחרי משא ומתן ממושך והצבעה שערכו ביניהם בביתו של ניר אברג'יל והגיעו להחלטה להתאמן עד תום העונה. השחקנים הסכימו להתאמן לאחר שקיבלו את משכורות הבסיס של חודשים פברואר ומרץ. לגבי שאר הכסף השחקנים ביקשו הבהרות, שינתנו בהמשך. כזכור, מרכז מכבי אישר בשעות הצהריים את ההלוואה על סך חצי מיליון שקל לקבוצה, שהיתה מעוכבת עד היום בגלל היעדר אנשים שיהיו ערבים לה. במהלך היום הצליחה מכבי נתניה לגייס שני אנשי עסקים שיהיו ערבים מול מרכז מכבי להלוואה והכסף עבר מיד לאחר מכן לטובת תשלום שתי משכורות לשחקנים.

חזרו לשגרה. שחקני מכבי נתניה מתאמנים/קובי אליהו

השחקנים בתגובה התכנסו בביתו של החלוץ ניר אברג'יל כדי לערוך הצבעה ולהחליט האם להגיע לאימון ולקבל את הכסף, או להמשיך לשבות גם היום. ההצבעה הייתה מאוד צמודה, כאשר מחצית מהשחקנים לא רצו לחזור להתאמן, אחרים כן רצו לחזור לפעילות, כאשר אריאל הרוש נשלח בינתיים כנציג המועדון על מנת להגיד למאמן רוני לוי שההצבעה מאוד צמודה.

לאחר שהסתיימה הישיבה, השחקנים עשו את דרכם למתחם של נתניה במטרה לשוחח עם המנכ"ל רועי דניאל ולקבל ממנו הבהרות כיצד הם יקבלו את הכספים שמגיעים להם, מעבר לשתי המשכורות המעוכבות. אחרי שיחה ארוכה עם המנכ"ל, השחקנים החליטו לחזור להתאמן עד סוף העונה, מה שאומר שהמשחק מול עכו ביום שני יתקיים כמתוכנן וכעת נותר לראות האם השחקנים יסיימו את העונה ויקבלו את יתר המשכורות שמגיעות להם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן לוי קפטן מכבי נתניה. קובי אליהו
החלטה לא קלה. ערן לוי/קובי אליהו

ערן לוי קפטן הקבוצה ומנהיג השחקנים, אמר על ההחלטה: "הגענו להחלטה כולם פה אחד שאנחנו חוזרים ומקבלים את שתי המשכורות ומחכים כמו שכולם יודעים למכירה של לארי. בינתיים ביום שני יש לנו משחק חשוב מאוד לכדורגל הישראלי. צריכים להגיע כמו מקצוענים בכל הכוח. שמח שהסאגה הזו מאחורינו. יש אנשים שיש להם את הבסיס והנקודה ואין ספק שיש שחקנים שחייבים להם הרבה כספים, זה כואב מאוד אבל החלטנו כולם ביחד לחזור להתאמן. אני גם אישית פניתי לשחקנים".

על התמיכה וההזדהות של יתר השחקנים בליגה: "אין ספק שכל השחקנים בליגת העל והלאומית תמכו כי באמת זה כואב, אבל זה לא ברור מאליו וראינו שחקנים מכל הליגות שתומכים בנו. זה ממש מרגש, הלוואי שזה באמת יסתיים. עשינו מה שעשינו ואני מקווה שזה לא יחזור על עצמו".

על המשחק מול עכו: "זו קבוצה ששניים או שלושה מחזורים לא מפסידה. המאמן שלא יודע איך להכין אותנו, אנחנו לא ויתרנו על המשחק. יש משחקים מאוד חשובים, מעבר למכבי נתניה גם לכדורגל הישראלי ונגיע בכל הכוח".

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
גם הוא הגיע. קאיודה/קובי אליהו

מוקדם יותר היום, מאמן הקבוצה, רוני לוי, טלפן היום (חמישי) לקפטן ערן לוי, והודיע לו כי ההנהלה הצליחה לגייס כסף לשתי משכורות עבור השחקנים, וכי הוא מבקש ממנו להודיע לכולם להתייצב לאימון היום בשעה 17:00. הקפטן ביקש לדעת האם מדובר במשכורות בסיס, או גם במשכורות שיכללו בונוסים על נקודות ליגה. המאמן הבהיר כי מדובר כרגע רק במשכורות הבסיס. הקפטן סיפר למאמן ששחקנים רבים בקבוצה מקבלים משכורות נמוכות וחיים דווקא על הפרמיות עבור הנקודות, והם לא מוכנים לבוא להתאמן אם הם לא מקבלים את הבונוסים המדוברים.

כאן אמר המאמן: "יש אימון ויש כסף למשכורות. מי שלא רוצה להתאמן שלא יבוא". את ההודעה הזו העביר לוי לכל השחקנים בקבוצה וכעת צריך לחכות ולראות מי מהשחקנים יגיע לאימון הערב. ישנם שחקנים במועדון שחשים התמרמרות גדולה בעקבות הדברים, שכן הם מצפים לאחידות ולא מוכנים לסבול מכך שאין כסף לפרמיות. אחד מהם הוא שמעון הרוש שהחוזה שלו בנוי על פרמיות והוא מתנגד לכך שהכול יחזור לקדמותו ושהוא יקבל רק את משכורת הבסיס הנמוכה שלו. גם שחקנים נוספים, כמו עידו לוי ודיא סבע, חיים על הפרמיות ומשכורות הבסיס שלהם נמוכות מאוד. בעקבות ההתמרמרות, וכדי שלא יהיה קרע בין השחקנים, הוחלט להגיע לאימון לפני כן, כדי לקיים שיחה פתוחה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully