וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלילה חטואל: "חשוב לי לצאת לאליפות אירופה ולבאקו כאלופת ישראל"

בשישי תצא לדרך בגני תקווה אליפות ישראל ברומח. הסייפת בת ה-34: "אני מתרגשת לחזור ולהתחרות, בעיקר בתור אמא. מקווה שאיהנה מהחזרה לזירה הבינלאומית אחרי שש שנים". גם אחיה, מאור חטואל, יתחרה

דלילה חטואל, מאור חטואל, סייפים. ליאור לייבוביץ',
דלילה ומאור חטואל/ליאור לייבוביץ'

דלילה חטואל, אחרי לידת בתה עתליה ואחרי הזכייה בכרטיס לבאקו 2015, תחזור מחר (שישי) לאליפות ישראל כדי לנסות להגן על כתרה הלאומי ברומח. הסייפת בת ה-34, שתסתער בחודש הבא גם על אליפות אירופה במסגרת הקמפיין האולימפי לריו לאחר שייצגה את ישראל בבייג'ינג 2008, אמרה לקראת התחרות: "חשוב לי לצאת לאליפות אירופה ולבאקו כאלופת ישראל".

אל התחרות שתתקיים בגני תקווה (13.00) היא תגיע עם בתה, שתיסע עימה גם לאליפות אירופה: "אני מתרגשת לחזור ולהתחרות, בעיקר בתור אמא. אקח את בתי איתי כדי שתחווה עם אמא את ההתרגשות והעוצמה. עבורי זו תחרות הכנה לבאקו ואני מקווה שאיהנה מהסיוף ומהחזרה לזירה הבינלאומית אחרי שש שנים".

גם אחיה של דלילה, מאור חטואל, יהיה בגני תקווה כדי להגן על התואר ברומח בדרך לאליפות אירופה. מאור פתח מצוין את הקמפיין האולימפי בסוף השבוע האחרון, כשהעפיל לגמר טורניר סנט פטרסבורג, והפסיד רק בקרב על המדליה.

גביע אנדריי שפיצר לזכר הסייף שנרצח באולימפיאדת 1972, אחד מי"א חללי מינכן, יתקיים בסוף השבוע באגם מונפורט, מעלות. כל סייפות הדקר של הנבחרת יתייצבו לתחרות שהיא חלק מסבב הסאטלייט הבינלאומי, ובראשן נציגתנו לבאקו, אביטל מריניוק, שהרשימה בטורניר יוהנסבורג בסוף השבוע האחרון עד שהודחה בידי צרפתיה שזכתה ארבע פעמים באליפות העולם (שבת, 11.00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully