וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: בשישי זה מתחיל, ה-17 של הפועל או ה-14 של מכבי?

סדרת גמר הפלייאוף בין הפועל ומכבי ראשון לציון תצא לדרך (16:30, ספורט 5), עידן מימון שמחפש צלחת 13 בקריירה: "אני לא חושב על הפרישה כרגע, אלא רק על טובת הקבוצה". מתתיה: "מקווה שתהיה סדרה של חמישה משחקים"

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד, עידן מימון, מול שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד, עומר גרא. קובי אליהו
מסרב להצהיר על פרישה. עידן מימון/קובי אליהו

סדרת גמר הפליאוף בליגת העל בכדוריד בין מכבי להפועל ראשון לציון תצא מחר (שישי, 16:30, ספורט 5) לדרך. כל הכרטיסים אזלו למשחק בבית מכבי. בסיומה של הסדרה הפועל יכולה להניף בפעם ה-17 בתולדותיה את הצלחת, בעוד עבור מכבי זו יכולה להיות אליפות מספר 14.

שתי סדרות הפלייאוף האחרונות בין שתי הקבוצות, בין 2012 ו-2013 הוכרעו בחמישה משחקים. אגב, באתר איגוד הכדוריד ערכו משאל כאשר 83 אחוז היו סבורים שהסדרה תיגרר לארבעה עד חמישה משחקים. עבור האדומים זו תהיה ההופעה ה-22 בגמר הפלייאוף, כשעד כה היא קיימה 80 משחקים ומאזנה עומד על 36 ניצחונות, תשע תוצאות תיקו ו-35 הפסדים. מבחינת מכבי זו ההופעה ה-18 בגמר כשיש לה 76 משחקים שמתוכם היא ניצחה 38 פעמים, ב-12 היא סיימה בתיקו וב-26 היא הפסידה. מי שעבורו זו יכולה להיות סדרה חלומית הוא עידן מימון, שיאן האליפויות, שיחפש לזכות בתואר ה-13 שלו.

המפגשים בין שתי הקבוצות השנה היו צמודים מאוד. 21:23 בליגה לזכות מכבי, לאחר מכן 30:31 בגמר הגביע להפועל, ו-32:33 למכבי עם שער ניצחון בשניית הסיום באשלים.

מאמן מכבי ראשון לציון בכדוריד, ג'ו מתתיה. קובי אליהו
"ההמתנה לסדרת הגמר לא הייתה כל כך טובה לנו, אנחנו לא כל כך אוהבים להתאמן, אלא אוהבים לשחק". ג'ו מתתיה/קובי אליהו

לקראת המשחק אמר סער פרנקל, מאמן הפועל ראשון לציון: "הפרפרים כבר עושים את שלהם, אני מקווה שהסדרה הזו תהיה הוגנת. אני רוצה להוביל את השחקנים שלי לתואר, אבל ברור לנו מול מי אנחנו מתמודדים. בתחילת העונה אנשים זלזלו במכבי ראשון לציון, אבל היא הגיעה למעמד הזה בצדק ומהמקום הראשון בליגה. אנחנו צריכים להיות מפוקסים כל הסדרה כדי לחשוב על הצלחת הזו".

קפטן האדומים, עידן מימון, סירב להתייחס לאפשרות שיפרוש במקרה של זכייה באליפות או שמא ימשיך לשחק, ואמר: "אני לא חושב על הפרישה כרגע, אלא רק על טובת הקבוצה. לגביי יש עדיין סימן שאלה. אני לא מתעסק בעתיד שלי ושם את הכול בצד. מבחינה גופנית אין לי בעיה. הרבה אנשים מופתעים מהגיל שלי. אני קרוב ל-41, אז מה? הגיל לא מעניין, שישפטו אותי לפי היכולת".

ג'ו מתתיה, מאמן מכבי ראשון לציון, שעבורו זו העונה הראשונה כמאמן הקבוצה, אמר: "אני מקווה שתהיה סדרה של חמישה משחקים כי זה מוסיף עניין לענף שאין בו הרבה חשיפה. ההמתנה לסדרת הגמר לא הייתה כל כך טובה לנו, אנחנו לא כל כך אוהבים להתאמן, אלא אוהבים לשחק". על חוסר הניסיון שלו כמאמן ראשי במעמד כזה אמר: "העובדה שאני מאמין צעיר לא נותנת לי פריבילגיה לעשות טעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully