וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הוידיאו השערורייתי שסיבך את קליבלנד עם נשות ארה"ב

במהלך המשחק מול שיקגו, הקאבס הציגו סרטון פארודי בו נראה גבר עם חולצה של קליבלנד זורק לרצפה את חברתו, שלובשת חולצה של שיקגו. ארגוני הנשים הגיבו בזעם: "לפטר את האחראי"

20:55: קליבלנד מסתבכת קשות עם ארגוני הנשים

הקאבלירס ממש לא צריכים הסחות דעת, אבל זה בדיוק מה שקרה להם היום. בלילה החולף, במהלך המשחק השני מול שיקגו, קליבלנד ניסתה לשעשע את הקהל והציגה על מסך הענק באולם סרטון פארודי לפרסומת מוכרת מהטלוויזיה האמריקאית. בפרסומת המקורית, לחברת ביטוח בריאות, רואים זוג מבוגר שרוקד עד שהוא מתרסק על השולחן הביתי. בסרטון של קליבלנד, הזוג, הפעם צעיר, רוקד לצלילי אותו שיר ("Time of my Life" מ"ריקוד מושחת"), עד שהאישה מבצעת את הקפיצה האחרונה לכיוון הגבר. אז, הגבר, שלבוש בחולצה של הקאבס, רואה שהאישה לבושה בחולצה של שיקגו. אז, אחרי שהוא תופס אותה באוויר, הוא זורק אותה על הרצפה בזעם. בתמונת הסיום, היא נראית לבושה בחולצה של קליבלנד ועם קרח על המצח.

ארגוני הנשים, שנלחמים ללא הרף באלימות כלפי נשים, מאוד לא אהבו את הסרטון ואחת ממקימות ארגון "אולטרה ויולט", ניטה צ'אודהרי, אמרה בתגובה: "הקאבלירס צריכים להתבייש בעצמם. אם השנה האחרונה לימדה אותנו משהו, זה שאלימות במשפחה היא בעיה חמורה בארצות הברית. שלוש נשים מתות בכל יום כתוצאה מאלימות כלפיהן. זו מגפה לאומית ואנחנו פשוט לא יכולים להרשות מצב בו ה-NBA תורם לאלימות כזו. הקאבלירס צריכים לתקן את מה שעשו. מי שאחראי על הוידיאו הזה צריך להיות מפוטר מידיית". בומאני ג'ונס, כתב ESPN, צייץ: "זה נראה מאוד מאוד מאוד רע".

הקאבס הוציאו בסופו של דבר התנצלות רשמית: "הסרטון היה אמור להיות שעשוע על פרסומת מוכרת. הוא לא אמור היה לפגוע באף אחד, אך זו הייתה טעות להוסיף לסרטון חומר שעוסק באלימות. אלימות במשפחה היא נושא חשוב ואין לו שום מקום בסרטון פארודי שאמור לבדר. אנו מתנצלים מעומק לב כלפי כל מי שנפגע. לארגון שלנו יש היסטוריה ארוכה של תמיכה באנשים שנפגעו מאלימות".

ככה נראה הסרטון של הקאבס

וככה נראית הפרסומת המקורית

12:43: זלאטן איברהימוביץ' רובץ בשמש

זלאטן איברהימוביץ' ופריס סן ז'רמן כבר לא חלק מליגת האלופות, אחרי שהודחו בשלב רבע הגמר. החלוץ השבדי החליט לנצל את הזמן הפנוי כדי לתפוס קצת שמש. איברהימוביץ' העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה ובה הוא נראה רובץ בשמש, עם הכיתוב: "מכניס לגוף ויטמין D ו-Z".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

12:20: קיילור נבאס משאיר אבק למרטין אודגארד באימון

מי אמר שלשוערים אין טכניקה? שוער ריאל מדריד, קיילור נבאס, הפגין יכולות באימון הקבוצה, כשביצע "רולטה" על חשבונו של מרטין אודגארד הצעיר. צפו בביצוע.

12:00: שחקני ליברפול בסרטון קורע

שחקני ליברפול, חוסה אנריקה, דיאן לוברן ולוקאס לייבה לקחו חלק בסרטון משעשע במיוחד - שבו שיחקו את משחק הילדים הידוע "מי אני?".

10:11: שחקני אתלטיקו מדריד מככבים בסרטון תדמית

מסתבר שארדה טוראן, אנטואן גריזמן, קוקה ושאר חבריהם באתלטיקו מדריד שחקנים ולא רק על כר הדשא. מספר משחקני אלופת ספרד לקחו חלק בסרטון תדמית לקידום התיירות במדריד, ועשו עבודה לא רעה בכלל.

09:10: שאקיל אוניל בנפילה קורעת

שאקיל אוניל הוא איש מצחיק. מאוד מצחיק. בנוסף, שאקיל אוניל הוא איש גבוה. מאוד גבוה. ולכן, כשהסנטר לשעבר מתרסק על הרצפה, הדבר הופך למצחיק עוד יותר. במחצית המשחק בין הקליפרס לרוקטס, אוניל, בארקלי וחבריהם סיכמו את החלק הראשון באולפן ה-NBA, אך מי שגנב את ההצגה היה שאק, שהתרסק לפתע על הרצפה בצורה לא ברורה. חבריו כמובן, לא הצליחו שלא להתפקע מצחוק.

09:00: מספרת מדהימה מגרמניה

את המספרת המדהימה של זלאטן איברהימוביץ' במדי נבחרת שבדיה אתם זוכרים? החלוץ האדיר כבש ממרחק לא ייאמן מול נבחרת אנגליה, שער שייזכר עוד שנים רבות. במהלך משחק באחת מהליגות הנמוכות בגרמניה, נכבש שער דומה, על ידי שחקן בשם מיצ'ל הארר, שיזכה ל-15 דקות של תהילה בעקבות הביצוע. האמת? מגיע לו.

08:55: הקפצות בגובה 192 מטרים

בסוף החודש תצא לדרך אליפות העולם עד גיל 20 בניו זילנד. דקלין ווין וקלייטון לואיס, המשחקים בנבחרת המקומית, התבקשו לקדם את הטורניר במדינה בדרך ייחודית: הקפצות על גג בניין בגובה 192 מטרים. התוצאה לפניכם.

08:40: אמן סנוקר בן שלוש

אדם ווין האירי משחק סנוקר ברמה גבוהה מאוד. כמעט כמו מקצוען. למה זה מעניין? אולי בשל העובדה שמדובר בילד בן שלוש. כן, שלוש. ווין מפגין כישורים מסביב לשולחן הירוק, וככל הנראה צפוי לו עתיד מזהיר בענף. לרוני אוסליבן יש סיבה לדאגה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully