וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "טיוס יכול היה לשחק, אבל כל אחד וסחיבת הכאב שלו"

המאמן התייחס להיעדרותו של הסנטר מול נס ציונה, והוסיף: "צריכים עוד ניצחון אחד כדי להבטיח את המקום הראשון ומקווה שנעשה את זה כבר בשישי". זילברשטיין: "היינו ליד, נפלנו בקטנות"

one

אחרי שבועות די מתסכלים, מכבי תל אביב הייתה זקוקה לניצחון על עירוני נס ציונה כדי להרגיע קצת את המערכת. הצהובים הפסידו שישה משבעת משחקיהם לפני המפגש עם שחקניו של נדב זילברשטיין, אבל הפעם לא מעדו וניצחו 74:86, בזכות יכולת טובה של דווין סמית' שקלע 19 נקודות והוריד 12 ריבאונדים. הצהובים עשו זאת ללא אלכס טיוס שחש כאבים, בריאן רנדל החולה וסופוקליס שחורציאניטיס המורחק.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "לי הכי חשוב שספגנו 74 נקודות, היו המון סלים של חוסר ריכוז אבל אני שמח על הניצחון שעשינו. קשה לקחת הרבה מהמשחקים האלה כי אלה לא ההרכבים הרגילים שלנו. נייט לינהארט היה מאוד אקטיבי, הכניס הרבה אנרגיות והיינו צריכים את זה. ג'רמי היה טוב היום, ג'ייק היה טוב, אבל אני חושב שבמשחק הזה הוא יכול היה לעשות יותר. לא יהיה חדש לגבי הסגל שלנו גם ביום שישי, נשחק בלי טיוס ובלי רנדל. אנחנו צריכים עוד ניצחון אחד כדי להבטיח את המקום הראשון ואני מקווה שנעשה את זה כבר ביום שישי".

גודס נשאל האם הפציעה של טיוס אמיתית, והשיב: "לא יודע, לפי דבריו הוא לא יכול, לפי הרופאים זו מכה יבשה והוא יכול לשחק עם הכאב הזה, אבל כל אחד וסחיבת הכאב שלו". על רנדל אמר גודס: "בריאן מתחיל לחזור לעצמו מהדלקת במעיים, זה לא פשוט ונחזיר אותו לאט לאט"

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס (ימין) עוזריו פיני גרשון (שני משמאל) ומנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ' (שמאל). ברני ארדוב
"לא יהיה חדש לגבי הסגל שלנו גם ביום שישי, נשחק בלי טיוס ובלי רנדל". גודס/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה נאבקת על המיקום בפלייאוף ואחרי הניצחון על הפועל חולון בחוץ היא שבה למסלול ההפסדים. מאמנה נדב זילברשטיין: "היינו ליד לאורך כל הערב, נפלנו בקטנות, לא היינו מספיק אגרסיביים ולא עשינו מספיק עצירות כדי באמת לבוא ולנצח. היו לנו הרבה דקות טובות, אבל במינוס ארבע פארגו וסמית' קלעו שלשות גדולות וזה די גמר את הסיכוי מבחינתנו. לא קלענו מספיק טוב, לא מהעונשין ולא משלוש. באנו לנצח, אולי זה לא היה נראה ככה אבל זה משחק רביעי שלנו ב-9 ימים, לא משהו שאנחנו רגילים אליו והציפורניים ששלפנו בחמישי וראשון קצת נשארו בכיסים. אנחנו צריכים את הניצחונות, ונגד מכבי אתה צריך להיות טוב יותר מבדרך כלל, אבל לא היה לנו את זה היום. אחרי מחר נהיה יותר חכמים כדי לדעת מה יהיה איתנו לגביי הפלייאוף".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 74:86 את עירוני נס ציונה

לכתבה המלאה
מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. ברני ארדוב
"זה משחק רביעי שלנו ב-9 ימים, לא משהו שאנחנו רגילים אליו". זילברשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully