וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: המבצע של ליאונל מסי

הוא גרם לג'רום בואטנג ליפול על הישבן, לאוהדים לתפוס את הראש ולפפ גווארדיולה להרים ידיים. הרגע בו ליאונל מסי סגר שני חשבונות בהקפצה אחת, באחד הניצחונות המשמעותיים בקריירה שלו

מסי המהלך המדויק. GettyImages
מסי המהלך המדויק/GettyImages

אם הייתם צריכים להיזכר עד כמה ליאונל מסי יחיד בדורו, הגיע העימות הישיר שלו מול מאמנו לשעבר פפ גווארדיולה. ברצלונה אירחה במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות את באיירן מינכן של פפ, שראה את הקבוצה שלו עומדת נהדר במשך 77 דקות. ואז מסי נכנס לפעולה. תחילה בבעיטה מחוץ לרחבה שהכניעה את מנואל נוייר האימתני, ולאחר מכן עם אחד המהלכים האישיים הגדולים שנראו בליגת האלופות.

צפו במהלך המדויק של ליאונל מסי

אחרי שביצע שבעה כדרורים מוצלחים במחצית הראשונה שלא הניבו דבר, מסי סיפק רגע מהפנט בדקה ה-80. הוא קיבל את הכדור מול ג'רום בואטנג, לקח אותו לטיול בצד ימין, נכנס לרחבה ואז בהטעייה קטנה גרם לבלם נבחרת גרמניה ליפול על אחוריו בצורה מביכה. נוייר יצא לעבר הארגנטינאי כדי להציל את המצב, אבל מסי הקפיץ באלגנטיות, בנגיעה רכה ברגל ימין, בדיוק מעל יד ימין המושטת של שוער באיירן. גם המספרת הנואשת של ראפיניה על קו השער לא יצרה מפגש עם הכדור, שנשק לרשת וגרם לטירוף חושים בקאמפ נואו. "מה שמסי עשה לבואטנג בגול השני היה כמעט בלתי חוקי", תיאר כדורגלן העבר והפרשן בהווה, ג'יימי רדנאפ. זו הייתה התחושה המדויקת.

מסי לא רק חזר למקום הראשון בטבלת הכובשים בליגת האלופות (שוב לפני רונאלדו) בזכות השער הזה, אלא התכבד גם בהבקעת הצמד המהיר בתולדות חצאי גמר המפעל. לקינוח הוא גם בישל לניימאר בדקה ה-90 ולמעשה רמס במו רגליו, תוך 13 דקות בלבד, את האיש שלדעת רבים שכלל את המפלצת. את גווארדיולה. על הדרך, הוא גם נקם בצורה כלשהי בגרמנים שמנעו ממנו זכייה בגביע העולמי בקיץ שעבר. ההתרגשות, בהופעה ה-100 שלו במפעלים האירופים, הייתה בהתאם. זה היה אחד הניצחונות היוקרתיים והמשמעותיים בקריירה שלו. כי ניצחון זה לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

בחרו את המהלך המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully