וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי: "אין לנו יתרון מול פיורנטינה, מדובר במפגש מאוזן"

מאמן סביליה מנסה לשמור על קור רוח לקראת המפגש המסקרן בחצי גמר הליגה האירופית (ה', 22:05, ספ' 1 ו-HD). נאפולי תארח את דנייפרו: בניטס: "הזדמנות היסטורית" (22:05, ספ' 2 ו-HD)

שחקני פיורנטינה חוגגים. AP
מפגש מסקרן ברמון סאנצ'ס פיחואן. שחקני פיורנטינה/AP

חצי גמר הליגה האירופית ייפתח מחר (חמישי) כששני המשחקים יתקיימו ב-22:05 שעון ישראל. נאפולי, שטיילה ביום ראשון האחרון ל-0:3 מול מילאן, תארח את דנייפרו. סביליה, שהפסידה 3:2 לריאל מדריד בראשון, תארח ברמון סאנצ'ס פיחואן את פיורנטינה.

מארק האמשיק שחקן נאפולי. AP
האמשיק ונאפולי רוצים גמר אירופי/AP

נאפולי - דנייפרו (22:05, ספורט 1 ו-HD)

זה יהיה המפגש השלישי אי פעם בין שתי הקבוצות שנפגשו בשלב הבתים של הליגה האירופית ב-2012/13. במשחק הראשון באוקראינה הצליחה המארחת לנצח 1:3, אבל הנאפוליטנים גמלו להם עם 2:4 במשחק שנערך באיטליה, כשאדינסון קבאני כובש רביעייה באותו משחק. אגב, החלוץ האורוגוואי שמככב היום בפריס סן ז'רמן כבש את השער היחיד של נאפולי גם במשחק החוץ.

רפא בניטס יקווה לקבל תפוקה מגונסאלו היגואין. החלוץ הארגנטינאי, שהחמיץ פנדל מול הרוסונרי בראשון אבל גם כבש שער, הוא מלך שערי הטורניר מבין השחקנים שעדיין נותרו במפעל, עם שבעה שערים. רומלו לוקאקו מאברטון ואלן מרד בול זלצבורג כבשו שמונה שערים כל אחד, אבל שניהם יצפו במשחקים מהבית. אגב בניטס, המאמן הספרדי לא הפסיד במשחק בית ב-24 המשחקים האחרונים בהם נטל חלק במפעלים של אופ"א.

"אנחנו עומדים להתמודד מול קבוצה קשה מאוד, אבל נשחק חזק כי עומדת בפנינו הזדמנות היסטורית", אמר בניטס לקראת המשחק, "אנחנו מודעים לחשיבות המשחק, עבורנו, עבור הקבוצה ועבור העיר כולה. כבר 26 שנה שנאפולי לא הייתה בגמר אירופי והאוהדים חולמים על זה כבר הרבה זמן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חלוץ סביליה קרלוס באקה. AP
באקה וסביליה ינסו להשיג מקדמה לקראת הגומלין/AP

סביליה - פיורנטינה (22:05, ספורט 2 ו-HD)

מחזיקת התואר רוצה לשמור על הגביע ולזכות בו שוב, וכדי לעשות את זה היא תצטרך לעבור את הוויולה. זה יהיה המפגש הראשון אי פעם בין סביליה לפיורנטינה, כשהאנדלוסים מגיעים עם רצף של שמונה ניצחונות בית באירופה - מתוכם שישה העונה. אגב, ההפסד האחרון של סביליה היה מול היריבה המושבעת בטיס בשמינית הגמר אשתקד. מנגד, פיורנטינה לא הפסידה ב-12 משחקי החוץ האחרונים שלה באירופה (שמונה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו).

מאמן סביליה, שספגה הפסד 3:2 דחוק מול ריאל מדריד במחזור האחרון בספרד, אונאי אמרי אמר: "אני לא חושב שהעובדה שזכינו שלוש פעמים במפעל תשחק לטובתנו הפעם. אני חושב שמדובר במפגש בין שתי קבוצות מאוזנות מבחינת הרמה שלהן, עם פוטנציאל לזכות בגביע העונה. יהיו 180 דקות קשות מאוד, ואולי אפילו יותר מזה, כל דקה הולכת להיות חשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully