וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק מול מכבי נתניה נדחה ליום שני, אך בהפועל עכו זועמים

מנהלת הליגה אישרה את דחיית ההתמודדות בשל מצבה הקשה של נתניה, ביריבה מאוד לא אוהבים זאת: "או שידאגו שכל קבוצות התחתית ישחקו בשעה אחידה, או שיחזירו למועד המקורי"

משה דמאיו. מגד גוזני
גם דמאיו הגיע/מגד גוזני

ועדת ההנהלה של מנהלת הליגה התכנסה הערב (רביעי) לדיון במצבה של מכבי נתניה וההשלכות על הליגה כולה. במהלכה הוחלט כי המשחק בין הצהובים לבין הפועל עכו יעבור מיום שבת ליום שני. בינתיים, מכבי ישראל החליטה בהמלצת ועדת הכספים לאשר הלוואה נוספת בגובה 500 אלף שקלים למכבי נתניה, וזאת בכפוף לערבויות מתאימות מגופים כגון: מועצת ההימורים, ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגה ואנשי עסקים שיאושרו על ידי מכבי ישראל. משמעות הדבר שיש אישור פורמלי להלוואה ועכשיו ממתינים לערבים.

במנהלת עובדים על הקפאת שני המחזורים שנותרו בפלייאוף התחתון

שחקני מכבי נתניה מתעקשים: לא נופיע למשחק

המאבק של מכבי נתניה: בניון, בן חיים, מיכה, בוזגלו וידין הביעו תמיכה

בעלי מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן. מגד גוזני
מה תהיה התשובה? ג'קי בן זקן/מגד גוזני

המנהלת הוציאה הודעה בנושא: "בישיבת ועדת הנהלת המנהלת נתברר כי מנכ"ל מכבי נתניה, רועי דניאל, עושה מאמצים לגייס כסף באופן מיידי. לאור זאת, המנהלת פנתה בבקשה להפועל עכו, לזכייני השידור והטוטו, כדי לאפשר את דחיית המשחק בין עכו לנתניה וקיבלה את אישורם. המנהלת מצפה ממכבי נתניה לפעול להחזרת השחקנים לאימונים סדירים וכן מצפה ממנה ומכל קבוצות הליגה להופיע בהרכב המלא והחזק ביותר. והיה וזה לא יקרה, המנהלת תפנה לתובע ההתאחדות לכדורגל על מנת למצות את הדין על פי התקנונים כאשר המלצת המנהלת לתובע תהיה לבקש מבית הדין להוריד את מכבי נתניה ליגה".

במהלך הישיבה אגב, טלפנו הנוכחים ליושב ראש הפועל עכו, רוני פרטוש, וביקשו ממנו אישור לקיים את המשחק מול מכבי נתניה בשני. פרטוש הסכים, גם במחיר שהפועל פתח תקוה, מ.ס אשדוד והפועל חיפה ישחקו בשבת, יומיים לפני משחקה של עכו. הצוות המקצועי של עכו לא שבע רצון מהסכמת היו"ר והם מבקשים ממנו לשקול שוב".

אלא שלא כולם מרוצים. בהפועל עכו יש כאלה שזועמים על החלטת המנהלת, ומספר גורמים נדהמו לשמוע שבמנהלת ובהתאחדות החליטו לאפשר לקבוצות התחתית האחרות לשחק לפניהם מבלי לחץ. "או שהמנהלת תדאג שהכל יהיה בשעה אחידה, או שיחזירו לנו את מועד המשחק למועד המקורי", אמרו בעכו. המאמן שלומי דורה לא מעוניין לשחק יומיים אחרי הפועל חיפה ומ.ס אשדוד, שכן התוצאות האחרות עלולות להוסיף מתח ולחץ לקבוצתו. בעכו יפםנו מחר למנהלת ויבקשו הבהרות, ונראה שהסאגה רחוקה מסיומה.

בינתיים, שחקני מכבי נתניה לא זזים מהסיכום שלהם: "יכולים לקבוע משחק ליום שני אבל כל עוד לא נקבל את כל מה שחייבים לנו במזומן ובצ'קים קדימה אנחנו לא נחזור להתאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אבי לוזון. מגד גוזני
הבטיח שלא תהיה דחייה. אבי לוזון/מגד גוזני

בעלי הפועל רעננה, אשר אלון, אמר: "ההצעה התקבלה פה אחד, עד יום שני השחקנים יחזרו לאימונים כסדרם, כבר ממחר, כדי שיהיה להם זמן להתאמן, ואני מקווה שהסאגה הזאת תבוא לסיומה. הבנו מרועי דניאל שיש כבר הסכמים למכור את לארי קאיודה, הכסף צריך להגיע בזמן הקרוב, בנוסף לכספים שמנסים לגייס למשכורת אחת לפחות. כל זה יהיה לשחקנים מחר-מחרתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully