וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו: "גם אם מסי ישחק בשער הוא עדיין יבקיע 25 גולים"

קשר באיירן מינכן מתכונן לחזרה לברצלונה (21:45, ערוץ 2) ולפגישה עם חבריו לשעבר ואולי עם אחיו: "צ'אבי נותן להם חמצן, הוא הכדורגל. אינייסטה יהיה עוד הרבה שנים בבארסה"

שחקן באיירן מינכן, טיאגו אלקנטרה, מול שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. Lennart Preiss, GettyImages
"זה שהוא הכי טוב בעולם, לא אומר שלא ננסה לחטוף לו את הכדור". טיאגו מול מסי/GettyImages, Lennart Preiss

פפ גווארדיולה יחזור הערב (רביעי, 21:45, ספורט 2) לברצלונה, כשהוא ובאיירן מינכן יתארחו בקאמפ נואו למשחק הראשון בין הקבוצות בחצי גמר ליגת האלופות. החזרה של מי שאחז בהגה של ברצלונה באחת מהתקופות המהוללות בתולדותיה היא הסיפור הגדול, אבל בשוליו נמצא גם שובו של טיאגו אלקנטרה.

טיאגו שיחק בברצלונה מגיל 14 עד שבאיירן מינכן רכשה אותו תמורת כ-20 מיליון יורו בקיץ 2013. הערב הוא יפגוש כמה שחקנים איתם בילה שנים, אולי אפילו את אחיו ראפיניה, שעדיין לובש את מדי הבלאוגרנה. לקראת המשחק טיאגו התראיין ל"גרדיאן" ואמר על אחיו: "אנחנו משחקים חזק אחד נגד השני. לא בגלל שאנחנו רוצים לפגוע אחד בשני, אלא בגלל שאנחנו רוצים את הכדור".

הקשר שהחמיץ את רוב העונה בגלל פציעה, הוסיף: "ראיתי המון דברים מאינייסטה וצ'אבי לאורך השנים. צ'אבי נותן לקבוצה חמצן. אנדרס הוא יותר שחקן של איכויות אישיות. הוא יהיה בברצלונה עוד הרבה שנים, אבל מעציב אותי שלא נראה את צ'אבי בקבוצה. הוא אחד מאלו שעשו את ברצלונה, צ'אבי הוא הכדורגל".

כשנשאל על מסי, טיאגו השיב"אין לי שום דבר לחדש. הוא ספקטקולרי, מדהים. הוא משחק העונה רחוק יותר מהשער והוא עדיין כבש 40 שערים בליגה. אם הוא ישחק בשער הוא יבקיע 25 גולים. אי אפשר להשוות אותו לאף אחד; הוא הכי טוב, חיית תחרויות. אבל זה שאתה מסתכל עליו ואומר 'וואו', זה שאתה מבין שהוא הגדול מכולם, לא אומר שכשהוא מתייצב מולך אתה לא תנסה לחטוף לו את הכדור".

אגב הפגישה האפשרית בין טיאגו לראפיניה על כר הדשא, זו הזדמנות טובה לצפות בהם שוב משחקים על כר הדשא באצטדיון בלאידוס לפני כ-20 שנה, כשאביהם מאזיניו שיחק בסלטה ויגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully