וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגש כתב אישום נגד שחקן הפועל תל אביב, עוביידה חטאב

השחקן מואשם כי פגע בהולך רגל שחצה את הכביש בדצמבר האחרון, והפקיר אותו לאחר נפילתו על הכביש. בכתב האישום נטען כי מכוניות שעברו במקום דרסו אותו והוא מת כעבור זמן קצר

one

פרקליטות מחוז צפון הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד עוביידה חטאב, שחקן הפועל תל אביב, בגין עבירות של הפקרה אחרי פגיעה, מעשי פזיזות ורשלנות ונהיגה ללא פוליסת ביטוח.

על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד שירי שחף-אופק עולה כי ב-8 בדצמבר בסביבות השעה 16:55 נהג חטאב ברכבו מכיוון צומת הזכוכית לכיוון צומת המוביל מבלי שרכבו מבוטח בפוליסת ביטוח. במהלך הנסיעה שלו פגע חטאב בהולך הרגל, המנוח נאיף אשקר, בעת שזה חצה את הכביש.

עוביידה חטאב שחקן הפועל תל אביב (שמאל). ברני ארדוב
מסתבך. עוביידה חטאב/ברני ארדוב

כתוצאה מהפגיעה, הוטח המנוח על השמשה הקדמית של הרכב והושלך ארצה על הכביש מימין לרכב. לאחר נפילתו על הכביש, נותר אשקר שרוע על הכביש כשהוא עודנו חי. למרות הפגיעה ועל אף שידע חטאב כי בתאונה נפגע אדם, הוא עזב את המקום מבלי שעצר את הרכב או הזעיק עזרה כלשהי. אשקר נותר שרוע על הכביש, ובהמשך נפגע על ידי כלי רכב נוספים שעברו במקום. כתוצאה מהפגיעות שנגרמו לו, מת אשקר כעבור זמן קצר.

בנוסף הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה לפסילת רישיונו של חטאב עד לתום ההליכים המנהלים נגדו, כשמועד דיון בבקשת הפסילה נקבע ל-14 בחודש בבית המשפט המחוזי בנצרת בפני השופט שאהר אטרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully