וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אוהדי באיירן מינכן צועדים בדרך לקאמפ נואו

צפו באלפי אוהדים גרמנים במצעד לקראת המשחק מול ברצלונה בליגת האלופות. לרגע אחד קיבלנו טעימה נוספת מהמפגש בין הספרס לקליפרס כששני הכוכבים עלו לזירת היאבקות

20:23: שחקני הארלם גלובטרוטרס מלמדים את האפיפיור לסובב כדור על האצבע

20:10: אוהדי באיירן מינכן עורכים מצעד

אלפי גרמנים ערכו צעדה בדרך לקאמפ נואו לקראת מפגש האלופות מול ברצלונה.

18:10: "נקודת המאה בפינג פונג"

כן, כך חלק מהאנשים קוראים לרצף החבטות המדהים הזה, בין פנג בו ומה לונג. מסכימים?

17:42: האלוף לשעבר עוזר לבתו להיפטר משן חלב בדרך ייחודית

בריאן קליי, שזכה בעבר במדליית זהב אולימפית בהטלת כידון, החליט להביא את המקצוע הביתה. כשבתו הקטנה התלוננה שמתנדנדת לה השן, במקום שיטת "החוט והדלת" הידועה, החליט קליי על שיטה חדשה - "החוט והכידון". התוצאה לפניכם.

15:50: מכות ורימונים במהלך משחק בבררזיל

במהלך משחק בברזיל בין פורטלזה לסיארה, אוהדי פורטלזה, שלא אהבו שער שספגו לקראת הסיום, פרצו לכר הדשא וגרמו למהומת ענק. מכות, פצועים, שוטרים רבים ורימונים היו רק חלק ממה שקרה שם. צפו בווידאו.

14:50: ליגת האלופות באמצע הטניס

טורניר מדריד מתקיים בימים אלו, אבל אירוע קצת חריג ואולי מעצבן התרחש ביום שלישי בערב, כאשר בזמן המשחק בסיבוב השני בין יוליה גרגס לקרלה סוארס נבארו, הוקרן על מסך במגרש משחק ליגת האלופות בין יובנטוס לריאל מדריד. גרגס לא אהבה את זה, ואמרה בסיום המשחק שבו ניצחה במסיבת העיתונאים: "זה חוסר כבוד. כשאני מגיעה למשחק כדורגל, אתם לא שמים טניס על המסכים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרגס ועל הרקע המסך עם משחקה של יובנטוס נגד ריאל מדריד/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:35: שחקן הראגבי שלקח את הביטוי בצורה מילולית

על שחקני ראגבי אומרים שהם "מסוגלים לרוץ דרך קיר לבנים", אז דייויד אנדיילץ, שחקן צעיר שחולם לשחקן בליגת הראגבי האוסטרלית ובמקביל להתקבל לתכנית הריאלטי "הרוקי", שתעקוב אחרי שחקנים כמוהו, הלך על כל הקופה באודישן שצילם לתכנית

11:15: הילד שהתאמץ בשביל רונאלדו

זה אמנם קרה לפני שנה, ובכל זאת הסרטון הזה מעניין, ולא רק את חובבי כריסטיאנו רונאלדו. CR7 שהגיע ליפן שוחח עם מריץ שלו על הבמה, ששבר את השיניים כדי להעביר לו מסר בפורטוגזית. רונאלדו ניסה להבין את דבריו, בזמן שבקהל החל להישמע צחוק שזכה לתגובה ג'נטלמנית מצד כוכב ריאל מדריד.

10:57: פטר צ'ך מפגין את יכולותיו כמתופף

10:30: לואיס סוארס מפתיע חולה סרטן

לואיס סוארס עזב לרגע את טרדות היומיום והמטרות הגדולות שעוד מחכות לברצלונה כדי להתעסק בדברים החשובים באמת. החלוץ האורוגוואי הפתיע צעיר חולה סרטן עם שיחת וידאו מפתיעה. זה החל בבכי ונגמר עם בקשה של סוארס והבטחה שריגשה את הילד.

10:00: התרומה הייחודית של פול ג'ורג'

פול ג'ורג', כוכבה של אינדיאנה, שמע שאוהדת של הקבוצה בת 11 זקוקה לתרומה לטובת רכישה של כיסא גלגלים. אחרי שהמשפחה הצליחה לגייס סכום כסף ראשוני, הגיע ג'ורג' וסידר לילדה חיוך גדול על הפנים כשבישר שהוא ישלם עשרת אלפים דולר.

9:45: התגובות המוזרות של מוריניו

מסיבות עיתונאים הן בדרך כלל עניין רציני, ואם להודות על האמת אז גם די משעמם עם תשובות בנאליות. באתר TalkSPORT החליטו לקיים דירוג של עשר מסיבות העיתונאים המצחיקות ביותר, כולל קולות מצחיקים מז'וזה מוריניו והמעשה הייחודי של שון דייץ', מאמן ברנלי, שהרים את הטלפון של אחד העיתונאים וגרם לצחוק גדול.

9:30: דאנקן וגריפין בזירת ההיאבקות

קבלו שריד נוסף מהסדרה הפנטסטית בין סן אנטוניו לקליפרס ולמאבק העיקש בין בלייק גריפין לטים דאנקן, שלרגע אחד "עלו" על זירת ההיאבקות למאבק נוסף.

9:15: הליגה הפינית מצחיקה

ספק אם ראיתם פעם ליגה שמתחלקת באופן כל כך משעשע כמו הליגה הפינית. זה מה שקורה כשכל קבוצה שיחקה כמות משחקים שונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully