וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב מקלארן סירב לניוקאסל, שרוצה את דייויד מויס

המגאפייז המידרדרים יישארו עם ג'ון קארבר עד סוף העונה ומקווים שהסקוטי של ריאל סוסיאדד יסכים להגיע בקיץ. גם ווסטהאם בעקבותיו ובאנגליה מעריכים שהוא יעדיף אותה

דייויד מויס מאמן ריאל סוסיאדד. GettyImages
חוזר לאנגליה? מויס/GettyImages

אחרי שסטיב מקלארן דחה את ההצעה של ניוקאסל להתמנות למאמן שלה בצורה מיידית, הקבוצה מצפון-מזרח אנגליה מפנה את תשומת הלב שלה לדייויד מויס. המגפאייז נמצאים בעיצומה של הידרדרות מפוארת בטבלה; הם הפסידו שמונה משחקים ברציפות, ירדו עד למקום ה-15 ומדורגים כעת שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום. אם לפני כחודשיים היה נראה שניוקאסל נמצאת במרחק בטוח ממאבקי הירידה, הרי שהיום היא בסכנה ברורה ומידית.

מקלארן קיבל הצעה להחליף כבר עכשיו את ג'ון קארבר, שמאז שקודם מעמדת עוזר המאמן אחרי העזיבה של אלן פארדיו, הוכיח שהמשימה גדולה עליו בכמה מידות. מקלארן שמאמן את דרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ, אמר אמש (שלישי) לכלי התקשורת שהוא לא יצטרף לניוקאסל, לא כעת וגם לא בקיץ. לפיכך השם הבא שעלה הוא דייויד מויס.

הסקוטי מאמן כעת את ריאל סוסיאדד הספרדית, כך שבניוקאסל רוצים שהוא יגיע בקיץ - אם הקבוצה תישאר בפרמיירליג. אלא שלמגפאייז מצפה תחרות עיקשת מכיוונה של ווסטהאם. למרות שהפטישים נהנו העונה מכמה חודשים מצוינים, המאמן סם אלרדייס צפוי לעזוב בקיץ ומויס נחשב למועמד הבכיר לתפוס את העמדה על הקווים. באנגליה מעריכים שהמאמן שפוטר לפני שנה ממנצ'סטר יונייטד, יעדיף את ההצעה של ווסטהאם.

בכל מקרה, הנהלת ניוקאסל הודיעה שלמרות רצף הכישלונות וחרף העובדה שכל הממצאים מצביעים על כך שקארבר איבד את האמון של רוב שחקני הסגל, הוא ימשיך על הקווים עד סוף העונה. בשלושת המשחקים שנותרו עד תום העונה השחורים-לבנים יארחו את ווסט ברומיץ' ו-ווסטהאם, ויתארחו אצל ק.פ.ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully