וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית גת עלתה לגמר הפלייאוף, אליצור נתניה כפתה משחק שלישי

הקבוצה של נתי כהן הביסה את גליל עליון 57:78 בכפר בלום וסגרה את הסדרה על 0:2, 17 נקודות לרלפורד, 16 ליוני ניר. נתניה ניצחה את קרית אתא 78:84 והשוותה ל-1:1

נתי כהן מאמן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
הישג גדול. נתי כהן/ברני ארדוב

מכבי קרית גת היא העולה הראשונה לסדרת הגמר של הליגה הלאומית. היריבה שלה תוכרע בסדרה בין אליצור קרית אתא ואליצור נתניה, לאחר שהנתנייתים השוו הערב (שלישי) ל-1:1 עם 78:84.

לקרית גת זה הלך קל מאוד. אחרי ה-81:92 על הפועל גליל עליון במשחק הראשון, הביסה הקבוצה של נתי כהן 57:78 במשחק השני בכפר בלום. הדרומיים פתחו מצוין ועלו ליתרון דו-ספרתי, המארחת הצליחה לחזור, אך ריצה אדירה רבע השלישי הבטיחה לקרית גת את הניצחון. טרוויס רלפורד הצטיין עם 17 נקודות, יוני ניר הוסיף 16 וטרוויס ווטסון צירף ל-14 נקודותיו 15 ריבאונדים. את המפסידה הוליך קוטי קלארק עם 17. אנטון קזרנובסקי הוסיף 11. גליל עליון מסיימת עונה לא רעה בסך הכל, ובשנה הבאה ככל הנראה יהיה לנו דרבי בליגת המשנה בינה ובין גלבוע/גליל.

המשחק בין קרית אתא ונתניה הלך צמוד מאוד, עד שליאור שגב תפר שלשה חמש דקות לסיום וקבע 60:67 לשרונים, ומשם קרית אתא לא חזרה. ברנדון בראון הצטיין עם 26 נקודות ו-12 ריבאונדים, פול מארגיני הוסיף 22. מנגד, דאלאס ג'ויינר קלע 23 למפסידה, סיימון פארין הוסיף 18. המשחק השלישי והמכריע יהיה ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully