וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מוריניו יאריך את חוזהו בצ'לסי בשנתיים נוספות

אחרי שהוליך את המועדון לאליפות ראשונה זה חמש שנים, המאמן הפורטוגלי צפוי לחתום על חוזה חדש שישאירו במועדון לפחות עד 2019. החתימה הרשמית צפויה בימים הקרובים

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. Ian Walton, GettyImages
לא עוזב את הגשר. מוריניו/GettyImages, Ian Walton

ביום ראשון הבטיחה צ'לסי אליפות ראשונה אחרי חמש שנים והיום (שלישי) בתקשורת באנגליה מדווחים שז'וז'ה מוריניו, המאמן שחתום על ההישג הזה יקבל את הקרדיט מרומן אברמוביץ' והוא צפוי לחתום על חוזה חדש במועדון מלונדון.

המאמן הפורטוגלי בן ה-52, שחתם לקדנציה נוספת במועדון ביוני 2013, נמצא באמצע החוזה שלו, ועל פי הדיווחים הוא הסכים להאריך אותו בשתי עונות נוספות, מה שישאיר אותו במועדון עד 2019 לפחות.

מוריניו זכה בשתי אליפות עם צ'לסי בקדנציה הראשונה שלו, לפני שעזב אחרי קצת יותר משלוש שנים בתפקיד. מאז חזרתו לסטמפורד ברידג', מוריניו דיבר מספר פעמים על רצונו להישאר במועדון כל עוד אברמוביץ' הבעלים ירצה להשאירו. מוריניו גם חזר על זה אחרי הניצחון על קריסטל פאלאס, שהבטיח את האליפות הראשונה של המועדון מאז 2010. מוריניו סופג לאחרונה לא מעט ביקורות בתקשורת באנגליה בעקבות הכדורגל "המשעמם" של צ'לסי, אבל במועדון הוא זוכה לתמיכה מלאה, כולל מאוהדי הקבוצה שישמחו לראות אותו נשאר בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully