וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהרוס גם את קבוצת הנשים? אייזאה תומאס מונה לנשיא ניו יורק ליברטי

אחת הדמויות השנואות ביותר בקרב חובבי הכדורסל בתפוח הגדול קיבל את הג'וב מג'יימס דולן לאחר התקופה האיומה שלו בניקס באמצע העשור הקודם: "אני מצפה לאתגר, כדורסל הוא כדורסל"

הכדורסלן לשעבר אייזאה תומאס. GettyImages
לא בטוח שכולם יהיו מרוצים מזה. אייזאה תומאס/GettyImages

לאחר שפחות או יותר הפך לאויב של אוהדי הניקס באשר הם, מונה היום (שלישי) אייזאה תומאס לנשיא קבוצת הנשים של העיר, ניו יורק ליברטי. שחקן העבר הגדול שיקבל גם מניות במועדון ושלל סמכויות מקצועיות, נשמע מרוצה מהג'וב החדש: "לכבוד הוא לי להוליך את המועדון ולעזור לו לחזור להיות אחד הגדולים ב-WNBA. עבורי, כדורסל הוא כדורסל. השחקניות הללו הן ספורטאיות מעולות שרוצות לקחת אליפות. אני מצפה לאתגר - לא רק לזכות באליפות, אלא גם להרחיב את מעגל האוהדים".

תומאס (54) נחשב לאחד הרכזים הטובים בתולדות הליגה, כשעזר לדטרויט הגדולה לזכות באליפויות ב-1989 ו-1990. כמאמן ומנהל הקריירה שלו היתה הרבה פחות מזהירה, ובתקופתו בניקס (2003-2008 כמנהל, 2006-2008 כמאמן ומנהל בו זמנית) הפך לאחד האנשים השנואים בעיר, לאחר שלל מהלכים שדרדרו את המועדון לאחת מהבדיחות הגדולות ביותר של ה-NBA.

ב-2009 מונה למאמן מכללת FIU בפלורידה, אך פוטר בתום עונתו השנייה בשל התוצאות הרעות. מאז, פחות או יותר, שימש כפרשן של הליגה הטובה בעולם.

ג'יימס דולן, הבעלים של הניקס ששכר אותו באמצע העשור הקודם, הוא זה ששכר אותו גם כעת: "בסתיו אני ואייזאה התחלנו לדון על האפשרות שיעבוד בליברטי. באותו זמן הוא רק ייעץ למועדון, והיינו מאוד מרוצים מהתוצאות. הוא יודע לשפוט כישרון בצורה מצוינת, ואני משוכנע שהוא ישקיע את כל האנרגיה והניסיון שלו בהפיכת המועדון הזה לתחרותי ומצליח".

ניו יורק ליברטי נוסדה ב-1996 ועדיין לא זכתה באליפות. ביקורה האחרון בגמר איזורי היה אי שם, ב-2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully