וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה להאמין שדאנקן ופופוביץ' לא יהיו בסן אנטוניו בעונה הבאה"

ב-ESPN ניתחו את הקיץ שעומד לעבור על האלופה היוצאת: "הראיות מראות שפופוביץ' ככל הנראה יישאר. לא יכול לדמיין את דאנקן פורש. ג'ינובילי הוא הבלתי צפוי". ספליטר עלול להישלח בטרייד

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ' לצד טים דאנקן. AP
לא נתנגד לראות אותם גם בעונה הבאה. דאנקן ופופ/AP

מספר ימים חלפו מאז האלופה נפרדה מהכתר, ובארצות הברית ממשיכים לעסוק בשאלה כיצד תיראה סן אנטוניו מודל 2015/2016. האם גרג פופוביץ' ימשיך? האם טים דאנקן ומאנו ג'ינובילי יפרשו? ומה יהיה עם קוואי לאונרד, שיסיים את חוזהו בקיץ הקרוב?

על חלק מהשאלות הללו ניסה לענות הכתב הבכיר של ESPN מארק שטיין. "הראיות מראות שפופוביץ' ככל הנראה יישאר. אם קוראים את עלי התה, מוצאים מעט מאוד מידע שפופוביץ' או דאנקן מוכנים לעזוב. במיוחד דאנקן. הבחור העמיד 20 ו-10 בסדרה של שבעה משחקים וביחד עם סטיב נאש, הוא אוהב את המשחק יותר מכל סופרסטאר אחר שסיקרתי. אני לא יכול לדמיין אותו עוזב כשנראה שהוא משחק ברמה גבוהה יותר מלפני חמש שנים".

"ג'ינובילי הוא הבלתי צפוי כאן", הוסיף שטיין. "הוא בעצמו הודה שפרישה היא אופציה רצינית, מה שלא ממש יפתיע בהתחשב בירידה בתפוקה שלו. אבל זה גם לא יפתיע אף אחד אם הוא יחליט לגרור את עצמו לעונה נוספת".

שטיין הרחיב על עתידו של פופוביץ', ולשאלה כמה זמן הוא עוד יאמן את הספרס, כתב שהאפשרות הריאלית מבחינתו היא שהמאמן יפרוש שנה אחרי שדאנקן יתלה את הנעליים: "עד כמה שזה יהיה סיפור אגדה אם שניהם יילכו ביחד, אחרי העונה הזאת או העונה הבאה או מתי שלא יהיה, זה יהיה שוק עצום למערכת לנסות להחליף את שניהם בו זמנית. לפרוטוקול, אל תשכחו שפופוביץ' רק השלים את השנה הראשונה מתוך חוזה בן חמש שנים עליו חתם".

ומה לגבי המטרות העיקריות בשוק השחקנים החופשיים הקרוב? "מועמד אחד יהיה למרכוס אולדריג', בהתבסס על מה שמקורות בליגה מגדירים כעניין הדדי חזק בין הצדדים". גם שמו של מארק גאסול על הפרק, אך לא ברור כיצד הספרס יוכלו לעשות זאת כלכלית אם דאנקן וג'ינובילי יחזרו לעונה נוספת, ולאונרד יחתום על חוזה מקסימום. שטיין ציין כי אפשרות אחת שמתחילה לתפוס תאוצה היא להעביר בטרייד את טיאגו ספליטר כדי לפנות מקום תחת התקרה. לסנטר הברזילאי חוזה של 17 מיליון דולר לשנתיים הקרובות.

אשר ללאונרד, "התחושה היא שלאונרד לא מעוניין בחיזורים אחריו. סביר להניח שהוא והבוסים שלו יגיעו לסיכום עקרוני על חוזה מקסימום לחמש שנים, מה שיאפשר להנהלה לרדוף אחרי אולדריג'. זו התכנית שהבטיחו לו באוקטובר שעבר".

מאנו ג'ינובילי שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
החתיכה הבלתי צפויה. ג'ינובילי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully