וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: מכבי תל אביב תוציא את העצבים על נס ציונה?

5.5.2015 / 16:18

אחרי שהפסידה בשישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלה, הקבוצה של גיא גודס תנסה לחזור לעצמה על חשבון הכתומים ((21:05, ערוץ 1). רנדל וסופו ימשיכו לא להתלבש. נס ציונה תפתיע?

המחזור ה-28, שיצא לדרך לפני כשבועיים, יגיע לסיומו מחר (רביעי) עם משחק ההשלמה בין מכבי תל אביב לעירוני נס ציונה (21:05, ערוץ 1, שופטים: עומר אסתרון, עופר מנהיים ואלעד לייבוביץ'). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה - בסיבוב הראשון בנס ציונה ניצחו הצהובים 69:81 כשבריאן רנדל מצטיין עם 19 נקודות, ובסיבוב השני הביסה הקבוצה של גיא גודס את הכתומים 89:118 כשסילבן לנדסברג רושם משחק מפלצתי עם 31 נקודות.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. אדריאן הרבשטיין
מרגיש חזק את הלחץ. גיא גודס/אדריאן הרבשטיין

במכבי נשמו לרווחה מעט אתמול עם ההפסד של הפועל ירושלים בהרצליה. משמעות ההפסד היא שאם הצהובים יצליחו לנצח בשני משחקים מתוך השלושה שנותרו להם, הם יסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון. בקבוצה, שם רשמו רצף של שישה הפסדים בשבעת המשחקים האחרונים, עסוקים במהלך הימים האחרונים בנסיונות כיבוי שריפות, כשניקולה וויצ'יץ' כיכב באסיפה קשה שנערכה אתמול עם משפטים קשים כלפי השחקנים. במקביל לכך הגיעה מכבי לסיכום עם יוגב אוחיון להארכת חוזהו לשלוש עונות נוספות, כששהודעה על כך צפויה לצאת בקרוב. גיא גודס יצטרך להסתדר שוב ללא בריאן רנדל החולה וסופוקליס שחורציאניטיס המורחק, ואילו אלכס טיוס שסובל מפציעה בגבו, בספק גדול.

אחרי כמעט שלושה חודשים של משבר, עירוני נס ציונה חזרה לחייך בשבוע האחרון. הקבוצה של נדב זילברשטיין רשמה ניצחון חוץ גדול על הפועל חולון והשלימה אותו ביום ראשון עם ניצחון גדול אף יותר בבית על הפועל תל אביב. למרות זאת, הכתומים יודעים שהניצחון של בני הרצליה אמש סיבך את סיכוייהם להכנס לפלייאוף, כשכעת גם ניצחון במחזור הסיום נגד הפועל אילת לא בטוח שיספיק. במועדון מודעים למצב הרגיש בו נמצאת היריבה, אך בכל זאת שידרו לשחקנים כי ניתן להפתיע ביד אליהו, וכדי לעשות כך יצטרכו להציג את משחק ההגנה מהניצחון על הפועל תל אביב, ויכולת התקפית מצוינת. מי שנמצא בכושר טוב הוא שרשם 22.3 נקודות ו-10.3 ריבאונדים בשלושת המחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully