וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייוות'ר הודיע: "מוכן לקרב חוזר", פאקיאו עשוי לספוג השעיה

ESPN מדווחת שהאלוף שלח הודעה לאחד מפרשניה וכתב שהוא מוכן לתת צ'אנס נוסף לפיליפיני, שינותח בכתפו הפצועה ועשוי להיעדר כשנה. "פאק-מאן" יעמוד לדין כי לא דיווח על הפציעה לפני הקרב. האופציות: השעיה ארוכה או קנס גבוה

מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני עם פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי. AP
מוכן לקרב חוזר. מייוות'ר עם פאקיאו לאחר הקרב/AP

ההייפ סביב קרב המאה בו ניצח פלויד מייוות'ר האמריקאי את מני פאקיאו מתחיל לרדת. במשך מספר חודשים חובבי ענף האגרוף עצרו את נשימתם, בציפייה לקרב הגדול בין המתאגרף בן ה-38 שהגיע לקרב עם מאזן 0:47 לבין יריבו הפיליפיני בן ה-36. אחרי 12 סיבובים טקטיים למדי, מייוות'ר היה זה שניצח בהחלטת שופטים והעלה את מאזנו ל-0:48.
אבל יכול להיות שזה אינו סוף הסיפור עבור השניים. לפי התקשורת האמריקאית פלויד מייוות'ר מוכן לקרב נוסף עם הפיליפיני בזירה, והדיווחים מספרים ש"מייוות'ר שלח הודעת טקסט לעיתונאי ESPN סטפן סמית' שבה אמר שייתן לפאקיאו צ'אנס נוסף". אתר ESPN פרסם את הודעת הטקסט של מיוות'ר לסמית', בה כתב: "אני מוכן להילחם בפאקיאו בשנה שלאחר הניתוח שלו". סטפן סמית' ראיין לאחרונה את מייוות'ר ולפי אתר "ספורטל" יש בין השניים יחסים קרובים, כך ש"אם מייוות'ר באמת מתכוון לכך, אלה חדשות ענקיות".

מיד לאחר הקרב פאקיאו חשף כי הוא עלה לזירה כשהוא פצוע בכתפו, ובכך עבר על החוקים. על פי החוקה בנבאדה, מתאגרף שנשאל לשלומו לפני השקילה חייב לדווח על מצבו הרפואי. הפיליפיני לא עשה זאת והוא עשוי להיענש בקנס כספי גבוה או בהשעיה ארוכה מזירות האגרוף. בנוסף, חבר הקונגרס הפיליפיני יעבור ניתוח בכתף הפצועה שלו והוא צפוי להיעדר כשנה. מידת ההשפעה של הפציעה על פאקיאו במהלך הקרב הייתה ברורה למדי. המתאגרף השמאלי הטוב בכל הזמנים הצליח להנחית 18 ג'אבים (אגרוף קדמי ישר) בלבד לעומת 67 של יריבו. בנוסף, אחוז הפגיעה במכות החזקות שלו היה נמוך מאוד - 27 - לעומת 48 של האמריקאי שניצח בסופו של דבר בקרב.

צפו בג'ימי קימל מדבר על היותו חלק מהפמליה של פאקיאו:

עדכון ראשון: 11:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully