וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: פגישה מכרעת בין הפועל תל אביב לסאשה, יסכם לשלוש עונות?

5.5.2015 / 11:29

הקשר ייפגש עם ראשי האדומים, יקבל הצעה משופרת ויקבל החלטה סופית, הפועל תל אביב חוששת שאחרי שיעזוב את ישראל ביום ראשון יהיה קשה יותר לסגור. אסולין ייתן תשובה בסוף החודש

one

בהפועל תל אביב רוצים לסגור את סוגיית לוקאש סאשה עוד היום (שלישי) ולסכם עימו על חוזה לשלוש עונות נוספות במועדון. בהפועל מודעים לרצונו של השחקן לבדוק אופציות בחו"ל וחוששים כי אם יעזוב את הארץ ביום ראשון יהיה הרבה יותר קשה לסגור את העסקה. נכון לאתמול נותרו פערים של כ-15 אלף יורו לעונה ומספר תנאים נלווים, כאשר הפועל הגישה לשחקן הצעה משופרת והיום הצדדים אמורים לדון בה.

בנוגע לגיא אסולין, שעל הפנייה של האדומים לקשר פורסם לראשונה בוואלה ספורט: בהפועל אומרים כי מבחינה כספית הם יגיעו לסיכום עם השחקן, אבל הכל יוכרע כאשר יקבל החלטה סופית אם ברצונו לחזור ארצה. לאסולין חוזה לעונה נוספת במאיורקה ובשלב זה הנטייה שלו היא לבדוק אופציות בחו"ל לפחות עד סוף החודש.

שחקן הפועל תל אביב, לוקאס סאשה. מגד גוזני
רוצים לסגור איתו במהירות. סאשה/מגד גוזני

גם בסוגיית אדי גוטליב בהפועל תל אביב לא שקטים. ביממה האחרונה הבינו בהפועל כי השחקן והפועל עכו קיבלו הצעה אטרקטיבית מקבוצה נוספת ובמועדון מקווים לסגור את כל הפרטים מול השחקן לאחר שעכו תבטיח את הישארותה בליגה. גוטליב מעוניין בחוזה לארבע עונות.

בהפועל יישבו השבוע עם ראשי רמת השרון בניסיון לסכם סופית את העברתו של המגן סאן מנחם וכמו כן לנסות לבדוק באיזה סכום ניתן יהיה לשחרר את החלוץ שלום אדרי. בקיץ האחרון התעניינה הפועל בשחקן, אך רמת השרון דרשה כמיליון שקל עבור מחצית מכרטיסו. במידה ורמת השרון יסכימו להשאילו עם אופציה לעונה נוספת, הפועל עשויה להיכנס באופן רשמי לתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully